וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו: אן הת'וואי בהריון?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

16.7.2012 / 15:00

כוכבת "השטן לובשת פראדה" והארוס שלה, הזמינו את כל המשפחה לארוחת ערב בניו יורק והכריזו על חדשות מסעירות. עדי ראייה: "כבר יש לה כרס הריונית קטנה". וואלה! סלבס חשאית

בני המשפחה של כוכבת הקולנוע, אן הת'וואי והארוס ההורס שלה, אדם שולמן, הוזמנו לארוחת ערב חגיגית במסעדת יוקרה בניו יורק שם קיבלו בשורות משמחות. לפי אתר הרכילות "ראדר.קום", עדי ראייה שנכחו במקום מספרים שהת'וואי ובעלה לעתיד הכריזו על איזו בשורה משמחת ואז כולם שתו לחיים מכוסות היין שלהם. כולם פרט להת'וואי שויתרה על אלכוהול לאותו הערב.

עדיין לא ברור מה היתה הבשורה, אך לפי מקורבים, היות והשניים כבר התארסו בשנה שעברה, הדבר היחיד שהם יכולים להכריז עליו הוא ההריון הטרי של הכוכבת. עוד, מוסיף האתר, שעד ראייה שנתקל בכוכבת באותו הערב סיפר שיש לה כרס הריונית זעירה.

אן הת'ווי בטקס האוסקר, 2011. John Shearer, GettyImages
הריונית? אן/GettyImages, John Shearer

אל דאגה, ההריון הטרי לכאורה, לא הפריע לצילומי הסרט החדש בסדרת באטמן, "עלייתו של האביר האפל", אליו הצטלמה הת'וואי בתפקיד אשת החתול, היות וצילומי הקרבות כבר הסתיימו. בראיונות שונים בארה"ב הת'וואי צוטטה כשהיא מספרת שהאימונים לסרט היו מפרכים, אבל עכשיו היא מסוגלת להתמודד מול גברים בגודל עד פי שלושה ממנה.

וואלה! סלבס מגלמת את אשת החתול על בסיס יומי. גם היא שחורה וגרה ברחוב.

”עלייתו של האביר האפל”: אן התאווי מספרת איך זה להיות קאטוומן

צפו: אן הת'אווי נכנסת בפפראצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully