וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר מור איבדה את טבעת האירוסים שלה?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

15.7.2012 / 0:01

רק בסוף השבוע שעבר כוכבת "האח הגדול" זכתה להצעת נישואים פלאס טבעת הורסת. חמישה ימים אחרי, היא כבר איבדה אותה. איך זה נגמר? וואלה! סלבס שרה טבעות

ביום חמישי שעבר, בזמן שוואלה! סלבס חגגה את עצם קיומה, נופר מור היתה עסוקה בזוטות כמו קבלת הצעת נישואים מבן זוגה בשנה האחרונה, הספר החתיך, אור אוחנה. הבעיה: כנראה שיותר מדי עיניים רעות ומרירות נפתחו אל עברה של כוכבת "האח הגדול" והטבעת המנצנצת שקיבלה.

בסוף השבוע האחרון, מור הוזמנה לפרגן נוכחות בסאמר לאב קאמפ של "קוקה קולה", המתקיים השנה בגני חוגה שבעמק המעיינות. בין מופע הסטנד-אפ של עפר שכטר, להופעה של עברי לידר, גילתה מור עובדה מטרידה לחלוטין.

נופר מור, האח הגדול. אביב חופי
איזה צחוקים. נופר ואור/אביב חופי

לטענת עדי ראייה, מור גילתה שטבעת האירוסים היוקרתית שלה לא נמצאת יותר על אצבעה הענוגה. אופסי. נשמות טובות סיפרו לוואלה! סלבס שבמקום לנחור בבוז ולשלוח את הארוס ההורס שלה לחנות היהלומים הקרובה ביותר, מור חטפה שגעת ופצחה בחיפושים היסטריים ברחבי המקום.

הרבה יותר מדי שעות אחר כך, הטבעת נמצאה, בעזרתם האדיבה של לא מעט מבאי האיוונט, כשהיא נחה בשלווה בין חפציה של נופרי המבועתת. בדיעבד התברר שהטבעת האבודה והיקרה היתה בכלל טבעת יקרה שעברה בירושה מסבתה של מור ולא טבעת האירוסים. אך כאמור, הטבעת נמצאה וכולם יכולים לישון בשקט.

כשמישהו צריך את עזרתה של וואלה! סלבס היא תמיד מגיעה למקום, מפשילה שרוולים, מצביעה וצוחקת בכל הכוח.

נופר מור וקים בוסי צ'ילבות

האח הגדול: ג'קי מבריז לנופר מור

  • עוד באותו נושא:
  • נופר מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully