וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג עושה את ברלין

וואלה! סלבס

14.7.2012 / 3:19

הדוגמנית ההורסת ובעלה אמנם עדיין לא טסו לירח הדבש שלהם, אבל היי, גם טיול לברלין פלאס הופעה של דיוויד גואטה זה משהו. וואלה! סלבס חומה

בזמן שאתם יושבים בחום הישראלי, מזיעים, מתלוננים ובעיקר מקווים שחברת החשמל לא תנתק אתכם מהחשמל בקרוב, יש מי שיודע לנצל את הזמן שלו לטובת דברים קצת יותר מגניבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את יודעת לפדל גם בלי ידיים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלה הטרייה, אסתי גינזבורג, בעלה ההורס, עדי קייזמן והסוכן שלה שי אביטל, החליטו לנצל את התקופה החמה ולנדוד להם לברלין. סתם בשביל הפאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן. אסתי, עדי ושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע הפתיע קייזמן את אישתו והודיע לה שאמנם טיול ירח הדבש שלהם עדיין לא קורה, אבל בינתיים היא תיאלץ להסתפק בטיול קצר לברלין. אם לא די בכך, הבעל האוהב צירף לטריפ גם את הסוכן שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש וודקה רדבול?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהתמקמו באחד מבתי המלון היותר יוקרתיים באזור, הסתובבו שעות במקום הכי טרנדית באירופה, נהנו מטיול אופניים בגנים הירוקים שיש לעיר להציע ופיצצו שקית של שופינג, יצאה החבורה באחד מהערבים למסיבה בעיר, בה ניגן הדי.ג'י המפורסם דיוויד גואטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דו יו ספיק ג'רמן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוג, כך מתברר, מכיר את הדי.ג'י ורגע לפני שהוא עלה לתת בראש ולהרקיד אלפי בליינים, נפגשו איתו השניים בחדר הוי.איי.פי, הרימו כוסית ואיחלו לו בהצלחה. לאחר מכן, ירדו לרחבה וקיפצו להם בין ההמונים.

וואלה! סלבס עושה טיולים רק

מזל טוב: אסתי גינזבורג נשואה

זו לא הפעם הראשונה שלה בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully