וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה: מדוע טום קרוז נתן לקייטי לנצח?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

11.7.2012 / 11:48

הצהובון סטאר מדווח שקרוז נתן לקייטי לנצח בקרב על המשמורת על סורי, בעיקר בגלל שפחד ממה שהיא עלולה לפרסם עליו אם ינצח. ויש עוד סיבה. וואלה! סלבס אמאל'ה

לא מעט כותרות מסביב לעולם הכתירו את הגירושים של קייטי הולמס מטום קרוז כהימלטות מציפורני הסיינטולוגיה. צהובון ה"סטאר" האמריקאי שופך אור על הסאגה ומגלה מדוע לכאורה איפשר השחקן הענקת משמורת מלאה להולמס, פלוס לא מעט מיליונים, כל כל מהר.

טום קרוז, קייטי הולמס. Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez, GettyImages
מה מסתתר מאחורי החיוך? טום וקייטי/GettyImages, Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez

לטענת הצהובון הפחד הכי גדול של טום היה שקייטי המופסדת תדרוש נקמה ותפרסם עליו את כל מה שהיא יודעת. במה מדובר? על פי הפרסומים ברשימת סטיות קטנות ובעיקר סיפורים אלימות הפיזית ונפשית שהפעיל נגדה. הפגיעה בשמו הטוב של קרוז היתה חשובה לו יותר מכל משמורת על בתו הקטנה, סורי.

לפי הצהובון, הסיבה השני שגרמה לקרוז לוותר במלחמה היתה הוראה שקיבל מאחד מראשי כת הסיינטולוגיה, שדרש לסיים את הפרשה הזו בדחיפות, היות ואף אחד מקודקודי הכת לא היה מרוצה מתשומת הלב השלילית שקיבלו מהעיתונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער צהובון הסטאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בשבוע האחרון פורסמו לא מעט ידיעות על מחנה קיץ בראשות הסיינטולוגיה בו היתה אמורה סורי לבלות את זמנה. מקום בו, על פי הדיווחים, הילדים מקבלים מנות אוכל מצומצמות, ססובלים מעונשים משונים ומעוד שיטות חינוך שהיו מעבירות אפילו את סופר נני על דעתה.

"שש שנים של סודות מביכים", כתב המגזין על השער, שש שנים של אינפורמציה אותה איימה, ככל הנראה, קייטי להפיץ אם לא ישחרר את סורי להשגחתה. טום אמנם שחרר את אחיזתו מסורי הקטנה ("הוא בחר את הסיינטולוגיה על פני סורי!", טוען הצהובון), אך יחד עם זאת פרסם הצהרה שאמורה להבהיל את קייטי: "אני מתכוון לגדל את סורי כסיינטולוגית". שנאמר: שמע ישראל.

וואלה! סלבס מאמינה בחייזרים רק כשהם נראים כמו קלארק קנט.

מה אתם חושבים על כל הסאגה הזו? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק

טום קרוז הוא השחקן הרווחי ביותר בהוליווד בשנה החולפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully