וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה יחגוג עידו רוזנבלום ליונית לוי יום הולדת?

וואלה! סלבס | צילום: נמרוד סונדרס

9.7.2012 / 13:51

לאחר שירח הדבש שלהם נקטע בעקבות חזרתו של גלעד שליט מהשבי, עידו החליט לפנק את יונית בחופשה חלומית באירופה ליום הולדתה. בתכנון: באגטים והופעה הורסת. וואלה! סלבס טסה

יונית אוהבת רדיו חזק: אם גם אתם תהיתם מדוע יונית לוי לא הגישה אמש את מהדורת החדשות, אז אין לכם מה לדאוג, הסיבה הרשמית לכך היא חופשה חלומית באירופה, אליה נסעה המגישה הלאומית יחד עם בעלה החתיך, עידו רוזנבלום.

יונית לוי, עידו רוזנבלום. שוקה כהן
יש מצב לנשיקה צרפתית? עידו ויונית/שוקה כהן

למי שחייב לדעת, הזוג החמוד החליט שבשביל לחגוג בשקט את יום ההולדת של המגישה הלאומית, מבלי שצלמים יעקבו אחריה, הם צריכים לעשות זאת רחוק. שלא לומר, במדינה אחרת.

אי לכך, החליט עידו לפנק את אהובתו בחופשה מפנקת לרגל יום הולדתה ה 35 והשניים ארזו מזוודות וזינקו בתחילת השבוע על המטוס הראשון לפריז. בתכנון: מלבד קוראסונים, באגטים ושופינג יזכה הזוג המאושר גם לצפות בהופעה מענגת של להקת "רדיוהד" האהובה עליהם.

כזכור, החופשה האחרונה של עידו ויונית נערכה יממה לאחר שהתחתנו השניים על גג ביתם בתל אביב. הזוג המאושר טס לארצות הברית, משם חזרה לוי בזריזות לאחר שהחייל השבוי, גלעד שליט חזר משבי החמאס. רגע אחרי שדיווחה על חזרתו של שליט, זינקה יונית על עוד מטוס וחזרה לירח הדבש שלה.

וואלה! סלבס לא יצאה לחופש מאז הטיול-אחרי-צבא שלה לכורדיסטאן.

עסקת שליט פוצצה את החתונה של יונית ועידו

סיקור מיוחד: החתונה של עידו ויונית

אחרי עונה אחת בלבד, ”איזה יום” תרד מהאוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully