וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פרץ לפייסבוק של משה פרץ?

וואלה! סלבס

9.7.2012 / 10:15

דרמה ברשת: האקר אלמוני פרץ לחשבון הפייסבוק הרשמי של משה פרץ ועורר סערה בקרב המעריצות. רוצים לדעת מה הוא כתב? כנסו זה מעניין. וואלה! סלבס פרוצה

לא פעם שומעים על סלבס שמישהו התחזה להם ופתח בשמם חשבון פייסבוק פקטיבי. לא מזמן זה קרה גם לאיילת זורר. אלא שמדי פעם, האקרים, לא ממש נחמדים, נסחפים קצת עם היכולות שלהם, ממש כמו במקרה של משה פרץ.

אתמול (א') בשעות הערב, פרץ האקר לחשבון הפייסבוק הרשמי של הזמר והודיע לכל המעריצות על הפריצה, "שלום לכולכם אני סעיד ופרצתי הזה לדף", כתב ההאקר המטורלל, "אני אפרוץ היום כל היהודים פייסבוקים ודפים שלכם! אינעלאללה!!". הטעויות במקור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש סעידוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא עברו מספר דקות ודף הפייסבוק הוצף בתגובות של מעריצות נאמנות וזועמות, שקראו לאותו האקר עילג להפסיק מיד ולמצוא חיים משל עצמו.

אך כאן לא נגמרה סאגת הפריצה: כעבור מספר דקות, פרסם אותו אלמוני סטטוס שנכתב כביכול על ידי מנהלי הדף של פרץ וכתב: "moshe perez homo". או במילים אחרות: "משה פרץ הומו". גם הסטטוס הזה זכה ללא מעט תגובות זועמות ואף לקללות של המעריצות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס הנבזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיחסי הציבור של פרץ נמסר: "דף הפייסבוק הרשמי של האמן נפרץ על ידי האקר בשם סעיד. הנושא עבר לטיפול הרשויות. בינתיים המעריצים מוזמנים לעקוב אחרי האומן באינסטגרם moshe perez" .

החשבון היחיד שוואלה! סלבס פרצה אליו הוא חשבון הבנק של הגרוש שלה.

משה פרץ חוגג עם אייל גולן ודודו אהרון

שרית חדד, אייל גולן ומשה פרץ חוגגים

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully