וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה והחנון: הקטע הקורע של ראיתם

וואלה! סלבס | באדיבות ערוץ 10

6.7.2012 / 11:00

אחרי שכבר ראיתם את החנונים מנסים את מזלם ומתחילים עם בנות זרות, קבלו את השיעור שמייקל היפה העביר לחנונית שלו, שירלי. זהירות: מצחיק ביותר. וואלה! סלבס באה לפה הרבה

יח"צ - חד פעמי

אומייגאד: לשירלי, החנונית המתוקה של "היפה והחנון", בחיים לא היה חבר. מתברר שהעובדה הזו הצליחה לערער גם את עולמו של מייקל, היפה שהוצמד אליה.

אחרי שהצביע וצחק (היי, ממש כמו שוואלה! סלבס היתה עושה), החליט המייקל לקחת את העניינים לידיים וניסה ללמד את שירלי הקטנה בעלת הקול הנעים איך מתחילים עם בני המין החזק.

היפה והחנון. ניר פקין, ניר פקין
נו, הצליחה לצוד אתכם?/ניר פקין, ניר פקין

ראשית בדק היפה את יכולותיה של החנונית שלו וביקש שתתחיל איתו כמו שהיא יודעת, שירלי בתגובה התעניינה בכמות החומר שיש לו. מייקל צחק לה בפנים וניסה שוב. החנונית ניסתה להתחיל איתו בשיטות אחרות: תחילה סיפרה לו שהיא ראתה אותו בשיעור, אחר כך התעניינה בחומר הקריאה שלו ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
היפה והחנון. ערוץ 10,
עכשיו תנסו את זה בלי לצחוק/ערוץ 10

כאמור, מייקל צחק בכל הכוח (וואלה! סלבס מבינה אותו לחלוטין), ואז לימד אותה את הסוד, זה שכל בחורה צריכה לדעת אם היא רוצה להתחיל עם חתיך שרירי שלא אוהב לקרוא: "דמייני שיש לך חכה בעיניים", אמר לה, "ושאת מושכת אותי עם העיניים שלך". שירלי ניסתה והוכיחה שהמציאות מצחיקה יותר מכל תסריט. מסמך אנושי שאסור לפספס.

וואלה! סלבס דמיינה שהעיניים שלה הם רובה צייד וצדה לעצמה ממוטה. שיהיה מה לנשנש בין ארוחות.

בואו תראו את שירלי באירוע המתוקשר הראשון שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully