וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסל רוז בישראל

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

2.7.2012 / 10:08

כוכב הרוק האגדי, סולן להקת "רובים ושושנים", נחת הבוקר (ב') בשדה התעופה בן גוריון לקראת ההופעה שלו, שתתקיים מחר. וואלה! סלבס שוברת גיטרה

אחרי 12 שנה, מאז הפעם האחרונה בה הופיע על בימה ישראלית, סולן להקת "גאנז אנד רוזס", אקסל רוז, נחת הבוקר בשדה התעופה בן גוריון ויופיע מחר בפארק הירקון.

אקסל רוז. שוקה כהן
איפה הכירופרקטית שלי? בריחת סידן זה הגיהנום/שוקה כהן

רוז, שעד לא מזמן, לא היה ברור אם יגיע או לא, נחת הבוקר עם הפמליה האישית שלו בטרקלין מצדה היוקרתי, שם נכנס לוואן הפרטי שחיכה לו והמשיך הישר לסוויטה הנשיאותית שלו במלון דן בתל אביב. כן, אותה סוויטה שבה שכנה עד לא מזמן המלכה האם - מדונה.

אקסל רוז. שוקה כהן
הצלמים עדיין פה? אני כבר לא רואה מרחוק/שוקה כהן

אם תהיתם, גם לרוקרים, כך מתברר, יש בקשות לא קטנות. למשל: רוז ביקש שגם במלון וגם בחדרים שמאחורי הקלעים יבנו לו חדר כושר, ובנוסף לחדר הכושר יבנו בפארק הירקון עוד תשעה חדרים שבכל אחד מהם, סתם למקרה שאחד מחברי הלהקה יסריח, תוצב אמבטיה ובה סבונים מבושמים מכל מיני סוגים. הכי פצ'ולי ברוקנרול.

אקסל רוז. שוקה כהן
יש למישהו מזון טחון? רעב אני!/שוקה כהן

אם לא די בכך, ביקשו חברי הלהקה שיבנה חדרים מיוחדים לכירופרקטית ומסג'יסטית הטובות ביותר שההפקה יכולה למצוא. לסיום, רק כדי שיהיה לרוקיסט המהולל נעים בחדר, הוא ביקש שיוצבו שני אגרטלים כשבכל אחד מהם יהיו שישה שושנים לבנים ושישה אדומים. רובים, הוא טרם ביקש.

בפעם האחרונה שוואלה! סלבס שמעה "רובים ושונים" היא לבשה שרוואלה להבות וענדה גרגר אורז עם שמה עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • אקסל רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully