וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן: "אני לא עושה שאכטות"

נועה רוזין

26.6.2012 / 0:11

מה קורה כשמקבצים את איתי תורג'מן, יובל שרף, מיכל גבריאלוב, אלון אבוטבול ועוד כמה כוכבים בסרט עמוס סקס, סמים ובדיחות? "הדילרים", זה מה שיוצא. וואלה! סלבס במנצ'יס

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט


תדמית הסטלן של איתי תורג'מן הולכת לפניו, אבל השחקן הצעיר (ובקרוב גם פליט הריאליטי), נחוש שתדעו "פעם אחת ולתמיד, אני לא מעשן שאכטות", סיפר לוואלה! סלבס על סט צילומי היח"צ של סרטו החדש, "אני לא אוהב את זה ולא מתחבר לזה, אני קונטרול פריק".

עוד שחקנים מוכשרים שזכו לשחק ב"דילרים", סרטו החדש והשערורייתי של עודד דוידוף, שייצא לאקרנים ב19 ביולי, הם: יובל שרף, אלון אבוטבול, צחי גראד ומיכל גבריאלוב הקורעת. "התאמנתי", סיפרה גבריאלוב כשנשאלה איך התכוננה לתפקיד.

איתי תורג'מן. אביב חופי
לא סטלן. תורג'י אביב חופי)/אביב חופי

מבחינתה של שרף המהממת, סמים קלים חייבים להיות חוקיים בארץ, "אני בעד שזה יהיה חוקי, עכשיו הייתי באמסטרדם ולמרות שאני לא בנאדם שמעשן, יש שם משהו הרבה יותר נעים".

אין לכם מה לדאוג, על הסט לא היו ערמות של סמים קלים. מה שהכוכבים נאלצו לשאוף לריאות, היה צמח הודי מסריח שהזכיר להם יותר תה מעופש מאת הדבר האמיתי.

מי שלא מחבב סמים ומחפש דברים אחרים, יוכל למצוא שם את שרף בלבוש חווה ובסצינת סקס לוהטת. שרף מבחינתה מצננת את ההתלהבות ומסבירה שלא יהיה שום עירום בסרט הזה. נו שוין.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לעשן בשר טחון, אבל אל דאגה, היא לא לקחה לריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully