וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: חיות המחמד הביזאריות של הכוכבים

וואלה! סלבס

29.6.2012 / 2:31

בזמן שכל העולם מגדל כלבים וחתולים, כוכבי הוליווד החליטו להיות מיוחדים ולגדל חיות מחמד לא טיפוסיות. מי מגדל תמנון? מי חזיר ומי שני חמורים? וואלה! סלבס תולעת משי

ליאונרדו דיקפריו וקורטני לאב מגדלים צב

בשנת 2010 ליאונרדו דיקפריו הגיע לכנס מגדלי זוחלים בארצות הברית והוקסם. עד כדי כך הוקסם שחיפש את הצב הגדול ביותר ואפילו רכש אותו לעצמו, בסכום של כארבע מאות דולרים. למי שחייב לדעת, עם קצת מזל, הצב בן העשר, יגדל וישקול כמאה קילוגרמים. רק שלא יסיים את חייו כמו ג'ורג' הבודד.

ליאונרדו דיקפריו בבכורה של "J Edgar" בלוס אנג'לס. Matt Sayles, AP
לא יוצא מהבית. ליאו/AP, Matt Sayles

ניקולאס קייג' מגדל תמנון

ניקולאס קייג' אוהב לבזבז כסף, רק לאחרונה רכש לעצמו מספר יאכטות, מטוס, ארמון, יותר מחמישים מכוניות, ושני איים. מהעודף שנשאר לו, שלף 276 אלף דולר ורכש חיית מחמד דוחה: תמנון.
הסיבה הרשמית: התמנון יעזור לו להיות שחקן טוב יותר. אז חבל שהוא לא רכש אותו מוקדם יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ורג' קלוני מגדל חזיר

מערכת היחסים הכי ארוכה של קלוני היתה דווקא עם חזיר. מקס החזיר השמנמן (150 ק"ג בלבד), ישן עם השחקן החתיך ואפילו הגיע אתו לראיונות, אך לצערו הרב לפני מספר שנים, החזיר בן ה-18 הלך לעולמו מה שהעציב את השחקן עד מאד. כאשר נשאל אם ירכוש חזיר נוסף, הודיע שמקס מילא את כל מה שחזיר יכול היה לתת ואין סיכוי שזה יקרה. נו שוין.

ג'ורג' קלוני. Jason Merritt, GettyImages
יש מקום רק לחזיר אחד בחייו/GettyImages, Jason Merritt

ריס ווית'רספון מגדלת חמורים (וחזיר ועיזים ותרנגולות)

השחקנית זוכת האוסקר אוהבת חיות ביזאריות. בזמן שאחרים מגדלים כלבים וחתולים, הבלונדה המתוקה התארגנה על מלאי שלא יבייש אף חווה חקלאית. נכון להיום דרים בביתה שני חזירים, שלוש עזים, עשרים תרנגולות, שלושה כלבים, סוס פוני וסוס בגודל מלא. כאילו לא דיי בכל אלה, ווית'רספון רכשה לעצמה גם שני חמורים העונים לשמות "הונקי" ו"טונקי".
מתברר שהשכנים של השחקנית קצת פחות מתלהבים מהחיבה של ריס הקטנה לחיות חווה, ושלחו לווית'רספון מכתב זועם שדורש ממנה להשתיק את החיות או שיאלצו להתלונן אצל הרשויות.

ריס ווית'רספון בבכורת הסרט This Means War בתיאטרון הסיני בהוליווד, 8 פברואר 2012. Alberto E. Rodriguez, AP
חיית חווה שכמותך! ריס/AP, Alberto E. Rodriguez

מלאני גריפית' מגדלת אריה

טוב, מלאני אולי לא באמת גידלה אריות, אבל אמה, השחקנית טיפי הדרן ("הציפורים" של היצ'קוק), בהחלט חיבבה את החיה המפחידה הזו וגידלה כמה אריות בביתה שבהוליווד. הבעיה: גריפית ננשכה בשלב מסוים על ידי אריה, במהלך צילומי סרט, אבל זה לא מה שגרם לאמה הפסיכוטית לוותר על התחביב. בשלב מסוים החליטה שחיות פרא מקומם בטבע, ושלחה את כל האריות שלה, פלאס את שני הטייגרים של מייקל ג'קסון לגן חיות גדול. לאחר מותו של ג'קסון סיפרה ל"גארדיאן" שהלכה לאריות וסיפרה להם שמייקל נפטר, "יש לחיות האלה קשר רגשי מאד חזק לבעלים שלהם". וקשר רגשי לפסיכיאטר, יש לך?

מלאני גריפית. AP
ממש מצא את ההבדלים. מלאני/AP

פריס הילטון מגדלת דביבון לופת

למרות שכולם זוכרים דווקא את כלבת הצ'יוואווה של הילטון, טינקרבל, מה שיורשת המיליונים לא רוצה שתזכרו זה את התקופה הנהדרת שבילתה עם "בייבי לאב", הדביבון הלופת שהבריחה באופן לא חוקי מיערות דרום אמריקה. שנה אחרי שהשניים ניהלו זוגיות פוטוגנית בביתה של הבלונדה החלולה בלוס אנג'לס, הרשויות לקחו את "בייבי לאב" וגן החיות המקומי. פריס התאוששה מהר מאד מהפרידה והסבירה, "טינקרבל לא הסתדרה איתו ונשכה אותו בזרוע". רשויות החוק התרשמו קצת פחות וסיכמו את זה אחרת: "פריס חושבת שאפשר להחליף חיות מחמד כמו שמחליפים חברים ובני זוג". אאוץ'.

פריס הילטון. GettyImages
מטומטמת, אבל לפניך. פריס/GettyImages

מייק טייסון מגדל יונה

כשמדמיינים את חיית המחמד של מייק טייסון נהוג לחשוב על דוב גריזלי צמא דם ומאיים, אך באופן דיי מפתיע, טייסון מגדל יונים. ההסבר שלו לסטיה הזו הוא פשוט: כשהיה קטן גידל יונים ואז הגיע בריון שעקר לאחת היונים שלו את הראש. במקום להתמרמר, ריסק את הבריון במכות וגילה את ייעודו בחיים. נכון להיום הוא מתרברב בעובדה שהוא מנהל מרוצי יונים. שיהיה.

מתאגרף העבר מייק טייסון. רויטרס
נפש רכה בגוף מפחיד. טייסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully