וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומייגאד: ירון ברובינסקי ניצל ממוות בשריפה

וואלה! סלבס

25.6.2012 / 9:34

ממש כמו שזה נשמע. המנחה הלוהט עשה את דרכו לירושלים כשלפתע המונית בה נסע החלה לעלות באש. ככה סתם. ברובינסקי: "זה היה כמו בסרט". וואלה! סלבס און פייר

נראה שלמנחה הכי הורס על המסך, ירון ברובינסקי, יש לא מעט מזל. האקס של אפרת גוש התעורר לו הבוקר (ב') וירד אל המונית שחיכתה לו על מנת לקחת אותו הישר אל עוד יום צילומים בנווה אילן.

בזמן שברובינסקי ונהג המונית עשו את דרכם בכביש 1, לפתע, מבלי הודעה מוקדמת מראש, החלו השניים להריח ריח עשן. עוד בטרם הספיקו להבין מה קורה, הבחינו השניים באש שעולה מתוך המונית.

ירון ברובינסקי. אביב חופי
על הטוסטוס זה לא היה קורה. ירון/אביב חופי

השניים, שלא ממש הבינו מאיפה האש הגיעה, התמהמו עוד מספר דקות במונית, מה שכמעט עלה להם בחייהם, מאחר שתוך שניות אחדות כל המונית החלה לעלות באש. ברגע האחרון הצליחו השניים להימלט כל עוד נפשם בם מהרכב הבוער, אל מול עיניהם ההמומות של הנהגים האחרים.

אל דאגה, הנהג והמנחה לא נפגעו, אך המונית, כך מדווחים עדי ראייה, נשרפה כליל. "זה היה מחזה מבעית", סיפר עד ראייה שנכח במקום, "המונית פשוט עלתה באש, כמו בסרטים".

ירון, יא רותח אחד, מה קרה שם?
"התחיל לצאת עשן מהמנוע, ותוך שנייה הנהג קפץ וצעק לי לצאת החוצה. תוך דקה כל המונית עלתה באש כשאנחנו עומדים בחוץ ומביטים, ממש כמו בסרט סוריאליסטי".

שמע ישראל, פחדת?
"לא, הייתי יותר בשוק לא האמנתי שזה קורה, ועוד כל כך מהר".

גם את וואלה! סלבס שורפים כל יום על המוקד

צפו - ירון ברובינסקי ואפרת גוש: "רק חברים טובים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully