וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין צרפתי: בר רפאלי לא התגייסה עקב בעיות ראייה

שירות וואלה! סלבס

21.6.2012 / 16:10

מגזין צרפתי הקדיש לבר את שערו האחרון והסביר שהיא הקייט מוס של ימינו. בנוסף נכתב שלא התגייסה עקב בעיית ראיה. מקורבים: זה שקר ומעולם לא נאמר. וואלה! סלבס סה לה וי

זה כבר כמה שבועות שלא שמעתם דבר מבר רפאלי, שלקחה לעצמה כמה שבועות של חופש ממדורי הרכילות והקדישה את עצמה לצילומי ריאליטי "הדוגמניות" הגרמני, אותו היא מנחה.
בין אודישנים לסיבובים בעולם, הספיקה דוגמנית העל הישראלית להצטלם לשער הנחשק של מגזין האופנה הצרפתי "מאדם פיגארו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם רואים טוב - היא לא. רפאלי על שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיבה הרשמית לכך שעורכי המגזין בחרו לצלם את הכוכבת הבלונדינית לשער, היא תואר "האישה הכי סקסית בעולם" שניתן לה על ידי מגזין הגברים האמריקאי "מקסים".

בכותרת המשנה של הכתבה הם הסבירו למה לדעתם היא לוחמת ועולם האופנה הוא שדה קרב: "דוגמנית העל הישראלית נבחרה לאישה הכי סקסית בעולם. בלונדינית עם שרירי פלדה, היא כובשת את עולם האופנה, ופורקת אותו בקלות מנשקו. דיוקנו של לוחם".

עם כל הכבוד לתואר הלוחמת שהעניקו לה אנשי המגזין, במהלך הראיון, מספרת רפאלי איך זה לחיות בישראל ומספרת שכשהיתה צעירה פחדה לעלות על אוטובוסים שכן היתה להם נטייה להתפוצץ. במסגרת הכתבה, ציין הכתב כי רפאלי לא שירתה בצבא עקב בעיית ראייה וכי היא מתחרטת על זה.

כזכור, רפאלי שוחררה משירותה הצבאי, לאחר שהתחתנה עם ארי ויינשטיין, ידיד של הוריה, המבוגר ממנה ב-23 שנים. לאחר שקיבלה את הפטור מצה"ל, השניים התגרשו.

בהמשך הכתבה מושווית רפאלי הלוחמת לקייט מוס, "אם מוס היא אייקון עבר, רפאלי היא אייקון מההווה" ומסבירים שהשילוב בין היופי האירופאי שלה לטמפרמנט הישראלי הוא שגורם לה להיות כל כך סקסית. רפאלי מצידה מסבירה את הניגודיות בחייה: "אני אוהבת את הגיוון בבני אדם, כמו על הצלחת שלי, אני מערבבת מתוק ומלוח, חמים וקרים, מבושלים וגלם. זה הרבה פחות משעמם". מה שנכון.

מקורבים לבר מספרים שנכתבו בכתבה דברים רבים שלא עלו בכלל במהלך הראיון, כך שגם סיבת שיחרורה מצה"ל שקרית לחלוטין. כראייה, מפנים יודעי דבר לשורה בה נכתב שבר אוהבת את עוגת התפוחים של אמה, אך לצערה הרב של ציפי רפאלי, היא לא יודעת לאפות עוגות תפוחים.

ציפי רפאלי, כולם אנטישמים?
"אין תגובה".

וואלה! סלבס לא התגייסה לצה"ל עקב חשש כבד להתמכרות לטורטית.

הוזמנתם? בר רפאלי חוגגת יום הולדת

אומייגד: רפאלי מלמדת את צ'לסי הנדלר איך נראים טוב בעירום

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully