וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: איפה כוכבי בוורלי הילס 90210 היום?

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

23.6.2012 / 0:21

שש שנים אחרי שמפיק העל אהרון ספלינג הלך לעולמו חבורת בוורלי הילס 90210 עדיין נלחמת בקללה ומאיימת לפרוץ בחזרה לחיינו. לא תאמינו איפה הם היום. וואלה! סלבס ניינטיז

שאנון דוהארטי

הידועה בתור: ברנדה וולש
מה עשתה מאז: שנים ארוכות עבדה דוהארטי בעיקר על מוניטין של כלבתא, חולת שליטה, משוגעת וחובבת מדון. תוך כדי היא גם הצטלמה ל"מכושפות", סיפרה לכולם שהיא גם במאית, חילטרה ב "902910" החדש ובעיקר ניסתה את מזלה בתכניות ריאליטי. מי שחיפש ממש טוב, יכול היה למצוא אותה מבזבזת את הזמן בתכנית מתיחותך מפחידה ואחרי שזו בוטלה, דילגה בחינניות לעוד אחת, דבילית אפילו יותר, שם התבקשה הכלבתא לספר לאנשים מה החברים הכי טובים שלהם חושבים עליהם, להיפרד מבני זוג בשם הצד השני ועוד.
מה הלאה: נכון לימים אלו, דוהארטי מככבת, מה אתם יודעים, בעוד ריאליטי, הפעם בשם "שאנון אומרת", (על משקל משחק הילדים "המלך אמר"). בתכנית הזו היא אמורה לתכנן חתונה, ובכלל להראות לכולם איזה כיף זה להיות היא. שיהיה.

שנון דוהרטי. GettyImages
שנון דוהרטי/GettyImages

ג'ייסון פריסלי

ידוע יותר בתור: ברנדון וולש
מה עשה מאז: פריסלי היה הוולש האחרון לעזוב את הסדרה, לוושינגטון הבירה שם חיכתה לו עבודה משמימה בפוליטיקה. במציאות ג'ייסון חובב מכוניות מירוץ לתכניות טלוויזיה גרועות. מלבד הופעה קצרה ומוצלחת ב"קוראים לי ארל", פריסלי השתתף בלא מעט תכניות טלוויזיה טיפשיות שבוטלו במהרה. החיים המשעממים של ג'ייסון כמעט הגיעו לקיצם כאשר התנגש בקיר במהלך נסיעת אימון במכונית מירוץ, במהירות של 180 קמ"ש. אחרי מספר חודשים בבית החולים (וביקור אחד של לוק פרי, חברו), ג'ייסון שוחרר ונכון להיום מככב בדרמה קנדית מצליחה הנקראת "קוראים לי פיץ".
מה הלאה: אם תאונת דרכים אחת גרמה לפריסלי לעשות החלטות נכונות לגבי הקריירה, אולי כדאי שינסה להחליק באמבטיה, אולי ימצא אהבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוק פרי

ידוע יותר בתור: דילן מקיי
מה עשה מאז: מאז ימיו כדילן מקיי האגדי, פרי דילג בין סדרות כושלות כאלה ואחרות. נכון לימים אלו הוא מובטל ועדיין מטייל בין עיירות ארצות הברית וחותם למי שפעם היו טינאייג'ריות מריירות וכיום שמהות שמנמנות שזוכרות לו חסד נעורים.
מה הלאה: כמו שזה נראה היום, העתיד של פרי לא מזהיר. במילים אחרות, ככל הנראה שתראו אותו בקניון הקרוב לביתכם, חותם על טי שרטס של דילן מקיי.

לוק פרי. Leslie Hassler, AP
יחום לכם תמורת כמה אגורות. פרי/AP, Leslie Hassler

ג'ני גארת'

ידועה יותר בתור: קלי טיילור
מה עשתה מאז: טיילור לא עשתה הרבה אחרי ימיה כקלי טיילור בבוורלי הילס 90210. היא בעיקר התחתנה והתגרשה, ניסתה את מזלה בכל מיני בדרות כושלות ובעיקר לכלכה על שאנון דוהארטי והחברות הביזארית שלהן. לאחרונה החיים של גארת' חזרו למסלולם, היא השלימה עם החתוולה השחורה בחייה, שאנון, התגרשה מבעלה השני והכי חשוב, קיבלה סדרת ריאליטי חדשה על חייה "ג'ני גארת' – קצת קאנטרי" או בתרגום חופשי, קצת ערסית. מהמם.
מה הלאה: גארת' תמשיך לדהור על הבלונד שלה, לגדל את ילדיה ולפנטז על היום בו יהיה לה אומץ לכתוב ספר שיטנף על דוהארטי מבלי לחשוש לחיה.

ג'ני גארת'. GettyImages
ג'ני גארת'/GettyImages

איאן זירינג

ידוע יותר בתור: סטיב סנדרס
מה עשה מאז: זירינג הוא הזרוע הכושלת ביותר מסדרת הנוער המהוללת. כמו שזה נראה, זירינג התעסק בעיקר בלא לעשות כלום בואכה שום דבר מאז שנטש את הסט של "בוורלי". הפעם האחרונה שמישהו שמע עליו, לפני ההופעה שלו ב"רוקדים עם כוכבים", היתה בשנת 2007, כאשר נבחן לתפקיד המנחה של השעשועון "מה המחיר". הוא כמובן כשל.
מה הלאה: נכון לימים אלה זירינג מנסה את מזלו ב"רוקדים עם כוכבים", המאכלסת מדי עונה את הכוכבים הכי כושלים בתעשייה בתקווה לעשות להם קאמבאק. בהצלחה עם זה.

בוורלי הילס 90210, איאן זירינג. GettyImages
תזכיר לנו רגע? זירינג/GettyImages

בריאן אוסטין גרין

ידוע יותר בתור: דיויד סילבר
מה עשה מאז: אוסטין גרין הוא אחד האנשים שהכי הצליחו, לאו דווקא מקצועית, אבל היי, כל זכר שהצליח להרביע את מייגן פוקס לא יכול להתלונן על מזלו הרע. בנוסף, הכוכב השתתף במספר פרקים של "עקרות בית נושאות" ו"הפי אנדינגס" המוצלחות.
מה הלאה: יש לו את מייגן פוקס במיטה ולא מעט דולרים בבנק. מה עוד בנאדם צריך לבקש?

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. GettyImages
חיי טוב. בריאן ומייגן/GettyImages

טורי ספלינג

ידועה יותר בתור: דונה מרטין
מה עשתה מאז: בעיקר צרות למשפחה שלה. לאחר המוות של אביה, ספלינג הסתכסכה עם אמה על הירושה והשתיים טינפו אחת על השניה בכל מדיה אפשרית. מאוחר יותר השלימו וטורי פצחה ברצף לידות שהיה מרשים אפילו את אנסטסיה מיכאלי הסטרייטית. שלושה ילדים והריון אחר אחרי, ספלינג עדיין עסוקה בהנקות ובכיכוב בתוכנית הריאליטי שלה.
מה הלאה: ספלינג, שלא ממש מוכשרת בשום דבר מלבד להיכנס להריון, תמשיך ככל הנראה לככב בריאליטי הפרטי שלה.

טורי ספלינג. Michael Buckner, GettyImages
דונה מרטין גרג'ואייט. טורי/GettyImages, Michael Buckner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully