וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזאם עזאם נגד ביטוח לאומי

וואלה! סלבס

21.6.2012 / 11:07

השורד עם הכבוד הגיש תביעה לביטוח לאומי, בה הוא מבקש להכיר בו כנפגע טראומה. רוצים לדעת איך זה נגמר? וואלה! סלבס תובעת סדרתית

נראה שהחיים הקשים של עזאם עזאם על האי ב"הישרדות VIP" הם לא הצרות האמיתיות של הכוכב העולה. מתברר כי בחיים האמיתיים, לשורד הכי עצבני על האי, הרבה יותר קשה לשרוד.

כזכור, בשנת 2004, לאחר שמונה שנים בהם היה כלוא בשבי המצרי באשמת ריגול לטובת ישראל, שוחרר עזאם עזאם לחופשי. לצערו, מאחר ולא באמת ריגל עבור מדינת ישראל, הוא לא הוכר כנכה צה"ל ושום גוף אחר לא לקח את האחראיות על הטיפול בו.

עזאם עזאם. שוקה כהן
מודה מודה מודה. עזאם/שוקה כהן

אך כמו בהישרדות כך גם במציאות, עזאם נאבק על הזכות שלו לשרוד. "הוא בקושי מסיים את החודש", סיפר מקורב לשורד, "החיים שלו מאד קשים והוא בסך הכל רוצה קצבה חודשית שתעזור לו להתקיים".

לאחר מספר שנים, בהן הגיש תביעות לגופים שונים במדינה, החליט לאחרונה המוסד הביטוח הלאומי, להכיר בשבוי לשעבר כנפגע טראומה ולעזור לו בטיפולים רפואיים ובקצבה חודשית, אותה מקבלים נפגעי טראומה.

עורכת הדין של עזאם עזאם, עו"ד שרון אילון ממשרד עו"ד יוזוק מלכין ואשל, אישרה את הפרטים ומסרה: "לאחר שנים של מאבק, אנחנו שמחים שעזאם סוף סוף יוכל להתקיים בכבוד ולעבור את כל הטיפולים הרפואיים להם הוא זקוק".

וואלה! סלבס מקבלת קיצבת נכים בגין נכות מינית

  • עוד באותו נושא:
  • עזאם עזאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully