וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי לוי נגד אנסטסיה מיכאלי

וואלה! סלבס

20.6.2012 / 14:36

השחקנית, שרק לאחרונה הכריזה על כך שהיא בזוגיות עם אשה, החליטה לספר לעולם כולו איך בעלה של מיכאלי השפיל את חברת הכנסת בארוחת ערב. וואלה! סלבס קט פייט

בזמן שכל העולם ובעלו יוצאים נגד דבריה ההומופובים של אנסטסיה מיכאלי, השחקנית המוכשרת, אסי לוי, החליטה לקחת את העניין צעד קדימה ולספר על חוויה אישית שלה עם חברת הכנסת הדעתנית.

"אנסטסייייייייייייייייייייה", כתבה לוי בסטטוס הפייסבוק הפרטי שלה, "נשארתי פעורת פה מול הבורות שלך", הסבירה, "ועוד אחרי שסעדנו יחד בארוחת ערב אצל משפחת אפרתי עם הבבון הניאנדרטל המכונה בעלך. ההומוספיאנס, שליבי התמלא חמלה, כשהביך אותך מול השולחן כולו כשהשתכר וצעק וביזה, עד שבעלת הבית ביקשה להרגיעו ואת ישבת מושפלת ונבוכה עם מבט חדור עמוק לתוך הצלחת שלך, מבקשת רחמים ומוכה".

לוי לא הסתפקה בדברים האלה והוסיפה, "היום אני מבינה, כל אחד מקבל מה שמגיע לו. במקרה שלכם - טיפשים, מצא הסיר את המכסה, הבקבוק את הפקק. רגעים אמיתיים שכאלה, שבהם הטיפשות והבורות מתאחדים לאחד". שנאמר: אומייגאד.

אסי לוי. אביב חופי
לא הפילה. אסי ובת הזוג/אביב חופי

- אנסטסיה, מה היא רוצה ממך?
"אני מכבדת אותה כשחקנית ומכבדת אנשים מהקהילה ההומו לסבית. יש הרבה מאוד אנשים כמוהם שמוכשרים מבחינה אומנותית, תרבותית ואישית. דברי הוצאו מהקשרם בכלי התקשורת השונים ופוגעים בשורש של הבעיה שקיימת במדינת ישראל".

- אוקיי, ונחזור לארוחת הערב שלך ושל אסי, היה או לא?
"אני לא נוהגת להוציא תוכן של שיחות שהתקיימו בבית פרטי של חברה שאני מאוד אוהבת, במיוחד לא בפייסבוק. אם אסי מצאה לנכון לעשות כך, אני מכבדת את זה. ברוך השם אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ולכל אחד יש זכות להביע עמדה והיום לכל אחד יש את הפסיכולוג האישי שלו –הפייסבוק. מה גם שזה הרבה יותר חסכוני מאשר ללכת לבן אדם ולשלם לו 300 שקל".

וואלה! סלבס מאמינה שגילויי הומופוביה זה כמו שיעול. מאחד אפשר להתעלם, אבל כשזה מגיע ברצף, כנראה מדובר במחלה.

מה אתם חושבים על מה שאנסטסיה אומרת? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully