וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ברוקדים עם כוכבים

וואלה! סלבס

19.6.2012 / 0:00

אחרי שיובל דיין פרשה בשיא העונה מ"The Voice", עכשיו כוכבת אחרת מתכננת לפרוש מ"רוקדים עם כוכבים". רוצים לדעת מי היא? כנסו כנסו. וואלה! סלבס קרייסס

נראה שמישהו פתח עין על זכיינית ערוץ 2, "רשת", שגורמת לקרייססים בכל תכניות הריאליטי המובילות שלה. אחרי שיובל דיין, המתמודדת הכי מתוקה ב "The Voice", גרמה לכולם להתאהב בה ואז פרשה, רגע לפני הגמר הגדול, קבלו עוד פרישה, של כוכבת לא פחות גדולה.

בימים האחרונים, חלה דרמה בהפקת התכנית, לאחר שהזמרת אילנית הגיעה להחלטה כי בכוונתה להודיע על פרישה מהתכנית ביום חמישי הקרוב. הסיבה: כאבים ברגלה של הרקדנית בפוטנציה, ולאחר התייעצות עם רופאיה הוחלט כי תעזוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפרוש או לא? אילנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון לכתיבת שורות אלו, הזמרת עדיין לא החליטה אם בכוונתה לפרוש או לא וההחלטה, ככל הנראה תתקבל רק ביום חמישי הקרוב, רגע לפני התכנית. בינתיים קודקודי ההפקה משקיעים מאמצים רבים על מנת לשכנע את הכוכבת לנסות ולהישאר בכדי שהפרישה לא תפגע בהמשך התחרות.

מרשת נמסר בתגובה: "מזה כשבוע שאילנית סובלת מכאבים עזים ברגלה. במהלך ימים אלה מתייעצת ונבדקת אילנית עם מספר רופאים. ההחלטה אם להמשיך או לא בתחרות תהיה אך ורק של אילנית,והיא טרם התקבלה. אנו מאחלים לאילנית בריאות ומקווים להמשיך ולראות אותה רוקדת".

וואלה! סלבס פרשה מתחרות ריקודי בטן, לאחר שברי סימון גנבה לה את התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully