וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע אביב גפן יצא ממסעדה בלי לשלם?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

19.6.2012 / 13:50

טעם רע: בשבוע שעבר נכנס לו גפן למסעדה טרנדית ונחשבת מאד במרכז תל אביב, וכל כך התאכזב עד שהחזיר את כל המנות ויצא מבלי לשלם אגורה. וואלה! סלבס פותחת שולחן

אביב גפן, המנטור הכי חתיך על המרקע, כבר רגיל לאכול במקומות יוקרתיים ולהתפנק על מנות שף מיוחדג'ות, אבל כנראה שמשהו בביקור האחרון שלו במסעדת "שולחן" הטרנדית של השף ההורס וחביב הסלבס, עומר מילר, הצליחה לאכזב אותו במיוחד.

עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס שגפן נכנס למסעדה הנחשבת של מילר, שנחשבת למקום הכי טרנדי בעיר, כשהוא מלווה בחבר והחל להזמין מספר מנות שנראו לו טעימות. הבעיה: רגע אחרי שהמנות נחתו בשולחן, גפן שלח אותן בחזרה למטבח בטענה כי הן לא טעימות.

אביב גפן. אביב חופי
לא טעים? לא משלם! גפן/אביב חופי

לפי עדי הראייה שנכחו במקום, בשלב מסוים גפן התייאש מהאוכל, קרא לאנשי המסעדה והסביר להם כי הוא לא מוכן לשלם על האוכל שזה עתה הכניס לפיו ויצא מהמקום מבלי לשלם.

מקורבים לגפן סיפרו לוואלה! סלבס שאביב אכן היה במקום והחזיר את כל המנות למטבח ויצא מהמסעדה מבלי לשלם אגורה שחוקה, אך הכחישו כי דיבר עם מישהו מאנשי המסעדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היה ולא נברא. מילר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה שהזמר הרגיש רע אחרי הסיפור, ומספר ימים לאחר מכן, אביב הזמין את מילר למופע החדש שלו עם אביתר בנאי, ובמקום להיעלב ולהתעלם מההזמנה, השף המהולל נצפה כשהוא מפזז לו בקהל ומנציח את הכל באינסטגרם. מלך

אביב גפן, טעם רע?
"אין תגובה".

עומר, שולם לעולם?
"לא היה ולא נברא".

וואלה! סלבס קראה פעם לשף של שיפודי חתולה והתלוננה שחלאוויאת היו יוז'ור. היא קיבלה מוס בוואריה און דה האוס. מלכה!

אביב גפן עם אביתר בנאי. גבריאל בהרליה, ספק 500
עושים שולם עם גפן ובנאי/ספק 500, גבריאל בהרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully