וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הקשים של מירי מסיקה

אחרי שהכלב של השופטת הכי לוהטת על המסך הרס לה זוג נעליים אהוב, מירי מסיקה החליטה לצאת לשופינג. בנוסף לנעליים, היא חזרה עם בגדים בשווי אלפי שקלים. וואלה! סלבס שוק

מירי מסיקה היא השופטת הכי מתוקה על המסך, אבל כשגילתה שהכלב שלה אכל והרס את זוג הנעליים האהובות עליה, הבינה המסיקה המהממת את הרמז ויצאה לקניון כדי לשדרג את הארון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים הם לא שחור ולבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא די בתופת שעברה בבית, כאשר נאלצה לגלות את הנעליים האהובות עליה מושחתות, מסיקה נתקעה בפקקים ביציאה מביתה ומצאה את עצמה רובצת כארבעים וחמש דקות עקב הפגנה שהתקיימה ברחוב שלה. בתום הסיוט, הגיעה הזמרת לקניון שם דגמה חנות אחת בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפעמים יש גם תמונות לוהטות של עצמך/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנות הראשונה (והאחרונה) בה ביקרה המסיקה היתה ML, אותם היא מקמפיינת, שם קיבלה יחס של מלכה. מתברר שהיחס המועדף השתלם למסיקה המהממת שמבחינתה אספה מכל הבא ליד. מה שהתחיל בזוג נעליים, הסתיים בחמש שמלות, שני ג'ינסים, לא פחות משבע חולצות, שתי חצאיות, שני תיקים וזוג עגילים אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושמלות בירוק רעל שעושות טוב בנשמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם חייבים לדעת, הסכום של כל השלל הזה נע באזור ה-אלפיים ומאתיים שקלים בלבד! אותם כמובן המסיקה לא הוציאה מכיסה, חלילה, אלא ניצלה את זכותו הבסיסית של כל פרזנטור, להצטייד בבגדים אותם הוא מפרסם. בכיף שיהיה.

וואלה! סלבס יצאה למסע שופינג בתחנה מרכזית וחזרה עם שתי חולצות, תיק מזויף שמצאה בזבל ואבולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully