וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינה של ליהיא גרינר

וואלה! סלבס

17.6.2012 / 11:11

רגע לפני שהם צועדים אל עבר החופה, ביום חמישי הקרוב, ליהיא גרינר והיוסי שלה חגגו את טקס החינה המסורתי, בחברת חברים, משפחה ולא מעט קולולו. וואלה! סלבס אהלן ביקום

ליהיא גרינר המתוקה, אולי אוהבת לכנות את עצמה קים קרדשיאן הישראלית, אבל אם ציפיתם לאירועי חתונה בסגנון אמריקאי קלאסי, צפויה לכם הפתעה. גרינר וארוסה, יוסי צבר, חגגו אמש (מוצ"ש) את טקס החינה המסורתי. המיקום ההזוי: חצר בית הוריו של יוסי במושב עלי זית, שמעבר לקו הירוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הקקה הזה על היד, זה אכיל?/מערכת וואלה, צילום מסך

השניים התחילו את היום שלהם בשחייה בבריכה ובמנוחה ארוכה ומתועדת (על ידי צוות "חדשות הבידור" שלא הרפה מהם), ולאחר מכן התפנו להשתחל, כמיטב המסורת, אל תוך גלביה לבנה (השניה הגיעה מאוחר יותר והיתה בצבע אדום). בזמן שהמוסיקה המרוקאית התנגנה ברגע, והאוכל המסורתי פוזר לשולחנות של האורחים המאושרים, התפנה הזוג להחליף מתנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אם הירוק לא ירד לי מהיד עוד רגע אני מתה!/מערכת וואלה, צילום מסך

כמיטב המסורת, ליהיא שלא רצתה בכלל לחגוג את טקס החינה המרגש, זכתה לקבל במתנה מחמתה לעתיד לא מעט תכשיטי זהב, ובתמורה אמה העניקה לחתן תכשיטי זהב משלה. בגזרת הפנים המוכרות נרשמה נוכחותה של דנה רון, הקולגה והחברה מ"האח הגדול" (וגם זוגתו של הסוכן של ליהיא, יריב נתי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מעולה, מרחתי את זה על הגב של דנה. תחייכי ביץ'!/מערכת וואלה, צילום מסך

לחתונה אגב, שתתקיים כאמור בסוף השבוע הקרוב, הוזמנו האורחים בשני גלים עיקריים. הגל הראשון של מקורבים הוזמן לשעה 20:30 ואילו הגל השני רק לשעה 23:30, אחרי שהטקס הדתי יסתיים. לנעלבים: אין מה לעשות, האולם קטן ואין מקום לכולם. אל תשכחו צ'ק. ביוש.

וואלה! סלבס היתה פעם בטקס טחינה מסורתית. זה קורה אחת לעשור, כשמורחים אותה בטחינה ועשרות פיתות עירקיות משתפשפות בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מי שלא הביא מתנה, אוזהב מקבל ירוק ביד! לא להסתתר!/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully