וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המכות: מה קרה בין רמי הויברגר ויונתן סגל במשטרה?

וואלה! סלבס

14.6.2012 / 12:14

לאחר שפורסם הבוקר כי השניים החליפו מהלומות במהלך ריב קולני, הויברגר וסגל החליטו לפתור את המחלוקת ביניהם ללא התערבות משטרתית. וואלה! סלבס יאללה מכות

נראה שלפעמים שכנות טובה עוזרת בפתירת בעיות ומריבות. לאחר שעיתון "ידיעות אחרונות" דיווח הבוקר כי שני השחקנים, רמי הויברגר ויונתן סגל, המתגוררים בשכנות, ברחוב דפנה בתל אביב, החליפו מהלומות, נראה כי השניים החליטו לפתור את הבעיות שלהם לבד.

אתמול (ד) בשעות אחר הצהריים, הויברגר נתקל בסגל בחדר המדרגות ובבניין בו השניים מתגוררים ושאל אותו למה נזף לכאורה בילדיו בזמן ששהה בחו"ל. מהר מאד השניים נסחפו לאלימות פיזית בסיומה הויברגר אפילו הגיע לחדר המיון כשהוא מדמם.

רמי הויברגר. אביב חופי
בלי ידיים/אביב חופי

לאחר התגרה, נעצרו שני השחקנים על ידי שוטרים שהוזעקו למקום והובלו לתחנת משטרת לב דיזינגוף, בתל אביב לתיחקור. לוואלה! סלבס נודע כי לאחר חקירה ממושכת, החליטו השניים שלא להגיש תלונות האחד נגד השני ובחרו לפתור את העניינים ביניהם כמו שני אנשים בוגרים. נו שוין.

בועז בן ציון בשם הויברגר: "לדעתי אלו היו חזרות לסרט ההמשך של "הקרב על הועד" ,או סתם סיכסוך שכנים שיצא מפרופורציה".

יונתן סגל בתגובה: "רמי הויברגר תקף אותי באלימות פיזית ואני התגוננתי. עכשיו הוא מתמם, מתבכיין ומסרב לקחת אחריות על מעשיו. זו אינה הפעם הראשונה ששמו של שכני נקשר באלימות שאינה חלק מעולמי. צר לי על המקרה המיותר הזה שהיה יכול להסתיים בדרך תרבותית".

כזכור, זו אינה תקרית האלימות הראשונה של הויברגר. בדצמבר האחרון, הויברגר, שיצא באותה תקופה עם ריקי בליך, נתקל בגרוש שלה, שלמה קראוס ובין השניים התפתחה תגרה אלימה במיוחד. גם במקרה הזה בחרו השניים לפתור את הבעיות ביניהם ללא התערבות משטרתית.

וואלה! סלבס עושה סולחה רק על צלחת חומוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully