וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מגשים חלום

וואלה! סלבס

14.6.2012 / 10:14

לפני חמש שנים הראל סקעת אמר בראיון לעיתון גרמני שהחלום שלו הוא להופיע עם זמרת בינלאומית מפורסמת. בשבוע שעבר החלום התגשם. וואלה! סלבס חלום עליכם

מתברר שחלומות כן מתגשמים, גם אם הם ממש גדולים ולא מציאותיים. תשאלו את הראל סקעת, שכבר שנים חולם להופיע עם אחת הזמרות הבינלאומיות האהובות עליו.

אז לא, לא מדובר במדונה וגם לא בביונסה או לייד גאגא, אלא דווקא בזמרת הצרפתיה הענקית לארה פביאן, אותה הזמר המסוקס מעריץ עוד מגיל צעיר וחולם לשיר איתה דואט על במה אחת.

רק לפני שנה סקעת הגיע להופעה של פביאן בהיכל התרבות, נפגש איתה מאחורי הקלעים ובסיום השיחה אמר לה שהם עוד יופיעו ביחד. ביום חמישי האחרון, הדבר אכן קרה כשלארה הזמינה את הראל לשיר איתה את אחד משיריה המפורסמים בהופעתה בקיסריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפעמים חלומות מתגשמים. הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעל הבמה, לאחר שזו השתפכה על הסקעתון ועל הקול המרטיט שלו, שיתף הראל את הקהל ואת הזמרת בכך שבראיון שנתן לעיתון גרמני, נשאל מי הזמרת שהכי היה רוצה לשיר איתה דואט? התשובה: כפי שאתם מתארים לעצמכם, הייתה לארה פביאן. מרגש משהו.

בסיום ההופעה, ניגשה פביאן אל סקעת מאחורי הקלעים ואמרה לו שהוא חייב להגיע להופיע איתה בצרפת וכי לפי דעתה הוא מבוזבז בארץ ואילו בצרפת היא צופה לו גדולות. גנבת.

החלום של וואלה! סלבס הוא לגור בוילה של יו הפנר. כנערת מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully