וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד המרצ'נדייז הכי מוזרים של הסלבס

וואלה! סלבס

15.6.2012 / 1:09

הסלבס הבינו שבכדי לעשות בוכטות של כסף כל מה שצריך זה למכור שטויות ממותגות. איזו להקה הוציאה ארון קבורה? ואיזו זמרת השיקה ליין של רטיות עין? וואלה! סלבס פד אכיל

השיננית ביבר

מי: ג'סטין ביבר
מה הוא רוצה למכור לכם: הזאטוט הקופצני דואג לבריאות הדנטלית שלכם. כך שמלבד בובות, כריות, מכתביות ושאר מוצרים אידיוטים, הוא מוכר לכם גם מברשות שיניים, חוט דנטלי ומארז מיוחד ליום האהבה של כל הטוב הזה ביחד.
כמה זה עולה: מארז של שלוש מברשות שיניים יעלה לכם כ-50 שקלים, חוט דנטלי ממותג כדי שתוכלו להסיר שיירי מזון שנתקע וכל זה תמורת 24 שקלים ולפריקים של ניקיון הלסת נוצר מארז מיוחד של הכל, שעולה רק 80 שקלים.
וואלה! סלבס בשופינג: הדבר היחיד שוואלה! סלבס מוכנה לרכוש מג'סטין ביבר זה שקיות הקאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להשמין בסטייל

מי: אלטון ג'ון
מה הוא מוכר לכם: גלידה, ברור! מה עוד אלטון ג'ון השמנמן יכול למכור? בשנת 2008 החליטו בחברת "בן אנד ג'רי" להשיק גלידה על שם אלבומו, "דרך האבנים הצהובות". ממש כמו הדיווה, גם הגלידה שלו שמנונית מתמיד ועמוסה בקצת יותר מדי דברים, ביניהם: שוקולד מומס, חמאת בוטנים, שברי שוקולד לבן, שברי חמאה מסוכרת, בצק עוגיות ועוד דברים שיהפכו אתכם לעגלגלים ומתוקים.
כמה זה עולה: באופן מפתיע, הגלידה המוגזמת הזו לא עולה יותר מכל גלידה אחרת של הרשת ואם תמצאו אותה, תוכלו לרכוש את הצלוליט במיכל תמורת סכום של קצת יותר מעשרים שקלים.
וואלה! סלבס בשופינג: וואלה! סלבס לא זוכרת את טעמה של גלידה כבר יותר מעשור. במקום, היא מקפיאה את ארוחת הצהריים שלה ומלקקת. יאמי!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגד עין הרע

מי: ריהאנה
מה היא מוכרת לכם: לא ממש ברור מה עובר על הזמרת המטורללת שבמקום לתת את שמה לקו של בשמים בריח קוקוס או סתם בגדלים תחתונים סקסיים, העדיפה להשיק ליין של רטיוות עין א-לה משה דיין.
כמה זה עולה: לא יותר מדי, עניין פעוט של כ-30 דולרים וגם אתם תוכלו לרכוש את הזכות לראות בעין אחת.
וואלה! סלבס בשופינג: בשביל רק חצי מהמחיר הזה וואלה! סלבס מוכנה לתת לכם את התענוג לראות בעין אחת, כל מה שצריך זה כוח סבל והבטחה שלא תתקשרו למשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה, אתם לא רוצים אחד כזה? הרטייה של ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תה עם נענע בפחית?

מי: סטיבן סיגל
מה הוא מוכר לכם: סיגל חובב הבריאות גילה את נפלאות צמחי המרפא במהלך טיול באסיה והחליט שהוא לא יכול להשאיר את הסוד לחיים טובים רק לעצמו והשיק משקה אנרגיה נטול סוכר ועמוס בבולשיט אחר.
כמה זה עולה: לא ממש ברור כמה התענוג בפחית הזה עולה לעולם, היות שהחנות המקוונת שמכרה אותו נסגרה. ככל הנראה תוכלו למצוא את השטות הזו בחנויות נידחות בארצות הברית. בהצלחה עם זה.
וואלה! סלבס בשופינג: המשקה היחיד שוואלה! סלבס צורכת הוא "מיץ סרסורים" של הראפר האמריקאי נלי. תוך כדי שהיא חולמת על מיץ הסרסורים של בוקי נאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיקת המוות

מי: להקת קיס
מה הם מוכרים לכם: הייתם מצפים מלהקה עם פה גדול שנקראת "נשיקה" להוציא ליין של ליפסטיקים (אם אדום זה נועז אז אפשר גם שחור!), או סתם מגרדי לשון המונעים ריח רע מהפה, אבל היי, חברי להקת "קיס" האגדית החליטו ללכת על מוצר קצת יותר מורבידי. ארון קבורה ממותג. בשנת 2001 השיקה הלהקה את ארון הקבורה THE KISS KASKET! ומכרה אותו למעריציה.
כמה זה עולה: מעריצי הלהגה המתפגרים נאלצו להפריש סכום של כ-4,500 דולרים (כעשרים אלף שקלים) על מנת לחיות חיי נצח בתוך האסון המלחיץ.
וואלה! סלבס בשופינג: ארון? וואלה! סלבס? הצחקתם אותה! היא לא ראתה ארון מאז שנת 1975.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתים עליכם. תמורת 4500 דולרים כמובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רעל בבקבוק

מי: מרלין מנסון
מה הוא מוכר לכם: בלוטות הטעם של הרוקר הכי מלחיץ בביצה, מרילין מנסון, כנראה הזדכו על חייהן, אחרת אין הסבר לכך שהזמר השיק משקה אלכוהולי חריף במיוחד תחת השם "מנסנט" (סוג של הומאג' למשקה ה"אבסנט" השערורייתי). ה"מנסנט", למי שמתעניין, חריף יותר מה"אבסנט" המוכר ומכיל כ-66 אחוזי אלכוהול.
כמה זה עולה: באירופה המשקה עולה כ-39 יורו, ובארצות הברית 40 דולרים בלבד. בארץ עדיין לא תוכלו לרכוש את הרעל של מרילין. למזלכם.
וואלה! סלבס בשופינג: כשוואלה! סלבס רוצה לתפוס ראש היא שותה אקונומיקה או K300. אבל לא על קיבה ריקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים שלוק? המיץ של מרילין/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקיא מרוב התרגשות

מי: בית המלוכה הבריטי
מה הם מוכרים לכם: מי צריך כוסות ממותגות, חולצות ושאר כתרים ותכשיטים כשאפשר לרכוש שקית הקאה עם הפרצוף של המלכה עליה? אז נכון, לא מדובר במרצ'נדייז רשמי, אלא בדיחה של מישהו שכנראה ממש חטף חלחלה מהחתונה המלכותית שהתקיימה בשנה שעברה, אבל היי, זה עדיין מדליק!
כמה זה עולה: שלושה פאונד אחד וגם לכם תהיה שקית הקאה הישר מבית המלוכה.
וואלה! סלבס בשופינג: מי צריך להקיא בתוך שקית? למה סתם לבזבז אוכל טוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully