וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הפאדיחות של הסלבס

וואלה! סלבס

16.6.2012 / 1:00

אחרי שכולם היו בהלם מהפטמה שחשפה מדונה, קבלו את מצעד הפאדיחות של האמנים בהופעות חיות, שלעומת מדונה, לא ממש נהנו מזה. וואלה! סלבס פדחנית

ליידי גאגא

הפדחנית: ליידי גאגא
איזה בושות: רק לפני מספר ימים חטפה המפלצת הבלונדינית עמוד שנפל על ראשה וגרם לשטף דם, אך מתברר שזו אינה הפעם הראשונה. באוגוסט, שנה שעברה, רצתה הגאגא להראות שהיא סופר מוכשרת, אחת שיכולה גם לשיר וגם לטפס על הפסנתר, אלא שברגע האמת היא איבדה את שיווי משקל הנוצה שלה ומצאה את כל הדרך אל הרצפה. זה כמובן לא עצר ממנה להמשיך לשיר.

קייטי פרי

הפדחנית: קייט פרי
איזה בושות: העובדה שזמרים מפברקים מדי פעם נגינה על כלים מסוימים ידועה לכולם (מדונה עשתה מזה קריירה), אבל מתברר שלא כולם מתוחכמים מספיק בשביל לעשות "בכאילו" בזמן. הגברת פרי למשל, החליטה שהיא תהיה מיוחדת ותנגן על חליל צד, אך מרוב ההתרגשות שכחה הטיפשה מתי לנגן וכך בזמן שהפלייבק משמיע את המנגינה, היא חייכה כמו עילגת לקהל.

ג'סטין ביבר

הפדחן: ג'סטין ביבר
איזה בושות: הפאדיחה הפעם קרתה ללסבית הקטנה, ג'סטין ביבר, ולא באשמתו. במהלך הופעה ב 2010, החליט תופעת היוטוב, לחשוף את רגשותיו לקהל ולספר להם כמה הוא אוהב אותם, הם בתמורה, השליחו עליו בקבוק מים שפגע הישר בראשו העדין. "אאוץ' זה לא הרגיש נעים", התבכיינה הילדה הקטנה, "אני לא יודע למה עשיתם את זה". שנמנה בפנייך את הסיבות עכשיו או אחר כך?

ביונסה

הפדחנית: ביונסה
איזה בושות: אין זמר שלא ירד לפחות פעם אחת בחייו לקהל ונתן להם לשיר איתו. לרוב זה נגמר טוב, אבל לא במקרה של ביונסה, שניגשה למעריצה נרגשת, שעל פניו נראתה נורא עדינה ומתוקה. משמ אפרוחית קטנטנה, אלא שאז היא פתחה את הפה והתגלתה כלביאה טורפת עם קול של מוסכניק שזה עתה סיים 4 חפיסות מרלבורו. לא נעים

בריטני ספירס

הפדחנית: בריטני ספירס
איזה בושות: הפאדיחה הבאה מצריכה את עיניכם החדות. כמו כל מפורסמת הוליוודית, גם נסיכת הפופ משתמשת בתוספות שיער על מנת להיראות מרשימה יותר (בטח אחרי הקרחת שעשתה). בהופעה שהתקיימה ב2009, הרקדן שיורד מהתקרה מרים את בריטני, אלא שהוא שוכח פרט שולי על הספה - את תוספות השיער שלה. לביונסה זה לא היה קורה

איימי ווינהאוס

הפדחנית: איימי ווינהאוס.
איזה בושות: הפאדיחה הפעם נגמרה לא טוב, לצער כולנו. אבל מי לא זוכר את האישה עם הקול הכי מיוחד בתעשיית המוזיקה, מתנדנדת על הבמה ומנסה לשיר בזמן שהקהל צועק לעברה 'בוז'? כאמור, ווינהאוס כבר לא בין החיים ועל כן נכבד את זכרה ונשאיר לכם את זה כחומר למחשבה. לכם ולאומנים אחרים שחושבים שהם בני אלמוות.

פינק

הפדחנית: פינק
אזיה בושות: גם הפעם הפאדיחה הייתה כואבת מנשוא. לא ברור מה ניסתה הזמרת המטורללת לעשות, מה שבטוח זה, שאם היה לה טיפת שכל בראש, זה לא היה נגמר בכך שהיא עפה מהבמה והתרסקה אל הרצפה. כמו שזה נראה מהסרטון זה לא נגמר בטוב. "אני לא מרגישה כלום", התלוננה הזמרת בזמן שאנשיה מנסים לחלץ אותה מהטבעת ההזויה שהקיפה את גופה. כמו שאומרים: ילדים, אל תנסו את זה בבית. וגם לא בהופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully