וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיטמה: מדונה חושפת ישבן

שירות וואלה! סלבס

13.6.2012 / 10:34

מספר ימים אחרי שחשפה פיטמה ורדרדה מול עיניהם המשתאות של המעריצים הטורקים שלה, מדונה מבטיחה הפתעה דומה גם לקהל האיטלקי, ומקיימת. וואלה! סלבס ירח מלא

מתברר שמדונה תעשה הכל כדי למשוך תשומת לב. אחרי אין ספור פרובוקציות בעברה ואחרי שכל העולם חשב שהמלכה האם הפכה לאישה חסודה, מדונה מוכיחה שהיא עדיין ילדה רעה. רק מספר ימים לאחר שהקימה שערורייה בטורקיה, שם החליטה לחשוף את הפיטמה הימנית שלה במהלך ביצוע השיר "Human nature", מלכת הפופ עושה טריק דומה גם באיטליה.

מספר ימים לפני ההופעה של הפצצה הבלונדינית ברומא, הבטיחה המדונה בראיון לעיתון "לה רפובליקה" כי היא וצוותה מכינים למעריצים האיטלקים שלה הפתעה "שעם קצת מזל תטריף גם האפיפיור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהמשך המכנסיים ירדו אפילו יותר. מדונה חושפת ישבנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (ג') במהלך ההופעה, קיימה הזמרת את הבטחתה וממש באותו השלב בו שלפה דד בטורקיה, פתחה מדג' את רוכסן מכנסיה ושלפה ישבן לבנבן הישר אל פרצופם של המעריצים הנרגשים.

הפרובוקציה האחרונה של הזמרת בטורקיה לא עברה כל כך בקלות בגרונם של מעריצים רבים, שטענו כי הזמרת כבר לא צעירה ובתור אמא לילדים גדולים, אולי מוטב שתשקול שנית לפני שהיא עושה צעד נועז. זה אולי מה שגרם לה לחשוף ישבן ארוז היטב בתחתונים חושפניים וגרבוני רשת.

וואלה! סלבס לובשת גרבוני רשת רק על הראש. כשהיא נכנסת לבנק.

מה אתם חושבים עם ההתנהגות של מדונה? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully