וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סיימון קאוול יפטר את בריטני ספירס?

שירות וואלה! סלבס

13.6.2012 / 1:00

אתרי רכילות מחו"ל מדווחים כי סיימון קאוול, הביג בוס של תכנית הכישרונות, "X פקטור", מתחיל להצטער על העובדה ששכר את שירותיה של בריטני ספירס כשופטת. וואלה! סלבס OMG

"סיימון קאוול חושש שעשה הימור בשווי 10 מיליון דולר", אמר מקור המקורב להפקה, לאתר רכילות מעבר לים. הסיבה לכך שסיימון, השוהה בביתו בימים אלו עקב מחלת שפעת, התחיל לפקפק בליהוקה של בריטני ספירס לתפקיד, התרחשה במהלך יום צילומים בטקסס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי קראת דיווה? סיפרס על הבמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שהשופטים כל כך זעמו על מתמודד חצוף עד שכולם עזבו את האולפן, אך בעוד שאר השופטים המפורסמים, ביניהם אל.איי ריד, ודמי לובטו, חזרו לכסאותיהם, ספירס החליטה שהיא לא חוזרת.

בריטני ספירס, סיימון קאוול, אנתוני LA ריד, דמי לובאטו. GettyImages
מה אתם משחקים אותה? שופטי X פקטור מחייכים/GettyImages

"זה הדבר הכי מביך בעולם", הסביר איש הפקה לאתר רכילות אמריקאי, "אי אפשר להראות פאנל שופטים בלי ספירס, ואם כן מראים, אז צריך להסביר לקהל איפה היא נמצאת". ספירס שכנראה לקחה באופן קשה את האודישן של המתמודד החצוף, החליטה שהיא תחזור לצילומים רק בתום ההפסקה הבאה. דבר שהרגיז מאד את הנוכחים.

"זו בסך הכל אהבה קשוחה, אני מבטיחה", צייצה ספירס למשמע התלונות על התנהגותה. מקורבים לזמרת הסבירו שספירס בסך הכל מתנהגת כמו שקאוול היה מתנהג בעצמו ולא כמו הדיווה שחושבים שהיא.

וואלה! סלבס לא עובדת בשביל אף אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully