וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט קותי: צבי פורטל בדרך לתכנית משלו

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

11.6.2012 / 0:43

לאחר שקותי סבג התמקם בערוץ המוזיקה, הגיעה הצעה מעניינת גם לפורטל, פליט האח הגדול. בתפריט: בובה פרוותית ומיליארד שקלים שצריך לבזבז. וואלה! סלבס במינוס

יוצאי האח הגדול כובשים את המסך: אחרי דנה רון ותכנית הבוקר שלה, ליהיא גרינר וריאליטי החתונה וקותי סבג, שהתמקם בערוץ המוזיקה, גם צבי פורטל החליט שהוא לא מוכן לוותר על מה שנשאר מ-15 הדקות שלו.

צבי פורטל. ניר פקין
הייתם סומכים עליו עם מיליארד שקל? פורטל/ניר פקין

בימים אלה עמל פורטל על צילומי פיילוט לתכנית חדשה, אותה יוביל כשלצדו בובת פרווה כחולה. מה ששמעתם. לבובה הכחולה שתזכה לחלוק את זמן המסך שלה עם פורטל המסוקס קוראים שוקי ויש לה מיליארד שקלים שהיא חייבת לבזבז.
לפי הסיפור, שנתפר עבור שוקי (זוכרים שמדובר בבובה כן?), דודו נפטר והוריש לו מיליארד שקלים והוא, נאיבי סלאש טמבלול, החליט שמי שיעזור לו לשדרג את חייו הוא פורטל, פליט הריאליטי ששרד את אביבית בר זוהר. החלטה מוזרה לכל הדעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה לבזבז מיליארד שקלים? בוא נתחיל עם לייזר בכל הגוף? שוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום להפקיד את הכסף בבנק או להתקשר לאלון גל שיעזור לו לשלש אותו, פורטל לקח על עצמו את תפקיד המנטור שידריך את שוקי האומלל בתהליך רכישת רכב יוקרה, באילו מסעדות כדאי לו לבלות את ימיו והכי חשוב, איך מתחילים עם בחורות. וואלה! סלבס בטוחה שהיא ראתה את שוקי הבובה הכחולה על משאית במצעד הגאווה, אבל אל תגלו לפורטל, נראה איך יגיב כששוקי יתחיל לשלוח ידיים.

יריב נתי, סוכנו של פורטל אישר את הפרטים.

וואלה! סלבס לא היתה סומכת על צבי עם כל סכום של מעל ל-3 שקלים. כי זה בדיוק מה שיש לה בעו"ש.

  • עוד באותו נושא:
  • צבי פורטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully