וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד ארקט בישראל

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

9.6.2012 / 20:17

נטלי פורטמן וסשה ברון כהן אומנם הבריזו, אבל שבוע אחרי שמדונה נטשה, הוליוודי אחר הגיע לביקור. ארקט נחת בישראל ביום שישי ומחפש מי שיטייל איתו בארץ. וואלה! סלבס של"ח

המופע הגרנדיוזי של מדונה הביא עמו לא מעט ציפיות לביקורי סלבס בינלאומיים. בין היתר, נזרקו שמותיהם של סשה ברון כהן, נטלי פורטמן וקונאן אובריאן כאורחים הצפויים לנחות בארץ הקודש. לאחר שכל אלה הבריזו, ושבוע לאחר שהמדונה בעצמה נטשה ליעד הבא, נחת לו בשקט בשקט כוכב הוליוודי אחר, דיוויד ארקט.

קורטני קוקס, דיוויד ארקט, ספטמבר 2010. Jason Merritt, GettyImages
ארקט וגרושתו, קורטני קוקס/GettyImages, Jason Merritt

השחקן המוכשר ובעלה לשעבר של השחקנית הקורעת קורטני קוקס ("חברים", "קוגר טאון"), נחת בישראל אתמול (ו') ונסע הישר לירושלים. שם בילה את השבת. בחשבון הטוויטר שלו פרסם ציוץ המודיע לרבע מיליון העוקבים שלו כי מצא משחק קלפים מיוחד בעיר הקדושה. שיהיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס שהבחינו בשחקן מטייל במוצאי שבת בדיזינגוף סנטר, תל אביב. כראייה, פרסם בחשבון הטויטר שלו ציוץ על כך שבראשון ושלישי ישהה בעיר, תוך כדי שהוא תוהה אם מישהו יכול לספק לו טיפים לגבי מקומות בהם כדאי שיבקר. אל דאגה, מי שזינק על ההזדמנות הוא אסי עזר חובב הסלבס, שמצא את עצמו מבלה עם ארקט וחבריו. רופוס בהתקף קנאה.

בניגוד לפרסומים כי השחקן, בוגר הגרסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים", עתיד להתארח באולפן של גיא זוארץ וירדן הראל, נראה כי אופי הביקור הוא פרטי ועדיין לא ברור כמה זמן ולאיזו מטרה בדיוק הגיע לארץ.

וואלה! סלבס ממליצה לשחקן לבקר אצלה בדירה, קצת מעופש, אבל היי, לפחות יהיה מה לספר לחבר'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully