וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלול החתונה המפתיע של אסתי גינזבורג

וואלה! סלבס

7.6.2012 / 13:30

הדוגמנית הבלונדינית ובעלה לעתיד, החליטו לעבוד על כל האורחים וברגע האחרון הודיעו על שינוי דרמטי במיקום החתונה. וגם: מי הוזמן להופיע? וואלה! סלבס סורפרייז

נראה שאסתי גינזבורג ועדי קייזמן ממש חרדים לפרטיות שלהם, או שהם סתם רוצים להשתעשע. זו אולי גם הסיבה שבגללה היא החליטה לעשות תרגיל הטעייה לכל האורחים שהוזמנו לחתונה שלה.

אחרי שדיווחה לכולם כי חתונת השנה, שלה ושל בן זוגה, עדי קייזמן, תיערך בחצר בית בזיכרון יעקב, עכשיו חושפת וואלה! סלבס כי הכל היה בסך הכל תרגיל הסחה. קראתם כאן לראשונה על מיקום החתונה פלאס צילום ההזמנה, קבלו את השינוי הדרמטי: מתתברר שגינזבורג, החליטה לתעתע באורחים ולפרסם על גבי ההזמנה כתובת לא נכונה של מקום האירוע. הסיבה: החשש שמא המידע ידלוף לכלי התקשורת. שנאמר: תנוחי.

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. אביב חופי
עבדנו עליכם. אסתי ועדי/אביב חופי

גינזבורג, ששלחה בשבועות האחרונים לכל חבריה הזמנות לחתונתה, ציינה על גבי ההזמנה כי האיוונט יערך בבית פרטי בזיכרון יעקב. על פי מקורבים, הדוגמנית מתכננת להודיע לכל המוזמנים, רגע לפני האיוונט, כי מיקום האירוע שונה.

וואלה! סלבס עמלה קשות וגילתה כי הזוג המאושר עתיד להתחתן בביתו של צלם האופנה רון קדמי, שבכפר האמנים עין הוד. עדי ראייה במקום דיווחו כי כבר בשעות אלו (ה') עומלים בביתו של הצלם אנשי ההפקה על הקמת במות וסידור השולחנות. עוד נודע, כי מי שיופיע בחתונת השנה, הם ההרכב TYP, שרק לאחרונה חתמו על הסכם הקלטות בינלאומי.

וואלה! סלבס שלחה את הצ'ק בדואר, מה, לא הגיע? אופסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully