וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'י הישראלי שהטריף את מדונה

וואלה! סלבס

7.6.2012 / 10:17

אמנם לא מדובר בהתאהבות רומנטית, אבל היי מתי בפעם האחרונה מדונה הטיסה אתכם לטורקיה על חשבונה וגם שילמה לכם על זה? וואלה! סלבס עפה על עצמה

העובדה שמדונה אוהבת ישראלים כבר ידועה, בכל זאת היא בחרה לפתוח ממש כאן, בארץ הקודש, את סיבוב ההופעות החדש שלה, MDNA, ואף בחרה בדי ג'י והיוצר הישראלי, עופר ניסים, שיחמם אותה.

לשמחתו של ניסים, שכבר הספיק להופיע בכל העולם, המלכה האם התאהבה במוסיקה שלו, והחליטה שמה שטוב לישראלים, בטח ובטח טוב לטורקים.

מדונה בישראל. נמרוד סונדרס
עופרה, איפה את?/נמרוד סונדרס

מדונה, שכנראה לא ממש שמעה על הסכסוך הטורקי - ישראלי, ביקשה מאנשי ההפקה שלה ליצור קשר עם די.ג'יי ולבקש ממנו להטיס את עצמו עם מזוודת התקליטים שלו כל הדרך לאיסטנבול על מנת לחמם אותה במופע שמתקיים היום (ה').

הבעיה: ניסים צריך להופיע מחר (ו') בבימת הגאווה המרכזית שבחוף גורדון. אבל לא אחת כמו אסתר תתן לבעיה קטנטנה שכזו להפריע לרצונותיה. הזמרת ציוותה על הצוות שלה שידאגו למצוא לניסים טיסת חזרה מיד לאחר המופע וכך, רגע אחרי שיסיים לחמם את הדיווה הבינלאומית, הוא יגיע לחמם את כל הדיוות של תל אביב. כיף.

עופר, תמסור ד"ש לאסתר
"אומרים שהמזל לא מכה פעמיים באותו המקום, מסתבר כנראה שדווקא כן. זו זכות גדולה ששוב מדונה בוחרת בי ובכזו ספונטניות להופיע איתה במסגרת הסיבוב העולמי ואני מתרגש לעמוד הערב ולהופיע באיצטדיון באיסטנבול לפני עשרות אלפי אנשים".

הדבר היחיד שוואלה! סלבס מחממת היא את הכרית מים שלה, כשנתפס לה הצוואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully