וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסטרייטים הכי הומואים שיש

וואלה! סלבס

9.6.2012 / 9:02

לרגל יום הגאווה, קבלו את מצעד הסטרייטים ההורסים שגילמו הומואים בסרטים ובסדרות ומאז הם חלומם של כל הומו מתחיל בקהילה. וואלה! סלבס גאה בעצמה

יהודה לוי

הומו לחמש דקות: אין הומו או סטרייט במדינת ישראל שלא זוכר את סצנת הנשיקה המפורסמת של לוי בסרט "יוסי וג'אגר", שנחשב לפורץ דרך בזמנו. כאילו לא דיי בכל הטוב הזה, בימים אלה לוי מצטלם לסדרה חדשה של אבנר ברנהיימר, "משפחה" שם הוא מגלם את בן זוגו של יפתח קליין הרותח.
וואלה! סלבס מבייצת: עיניים כחולות, מבט מסוקס ושרירים, מספיקים לנו בשביל לפנטז על הבחור השווה הזה. וחוץ מזה, מה שטוב לנינט טייב בטח ובטח שטוב לנו.

עוז זהבי

הומו לחמש דקות: אחרי שהוכיח לכולם שהוא גבר גבר ב"עספור", זהבי התחבר לצד הנשי שלו, כשנכנס לנעליו של יהודה לוי בסרט "הסיפור של יוסי", שהוא בעצם סרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר".
וואלה! סלבס מבייצת: אחרי שראינו את זהבי בעירום פרונטלי, לא נשאר לנו אלא לפנטז על מפגש עם השחקן בסמטה חשוכה. סוטים.

עפר שכטר

הומו לחמש דקות: שכטר קטף בקלות את תואר יקיר הקהילה. אחרי ששיחק בסדרתו של אבנר ברנהיימר, "עד החתונה", דמות של הומו רגיש ומתוק, עכשיו הוא חוזר בסרט החדש של איתן פוקס "בננות לאירוויזיון", שם הוא מחליף מיצים עם אלון לוי.
וואלה! סלבס מבייצת: גם יפה, גם אופה, גם ספורטאי וגם שמועה חזקה שמתרוצצת בעיר על מידת גבריותו, גורמות לוואלה! סלבס צמרמורות בכל הגוף. גם במקומות האינטימיים.

אוהד קנולר

הומו לחמש דקות: עשר שנים אחרי שדגם את יהודה לוי ב"יוסי וג'אגר", קנולר מתפנה לנשנש גם את עוז זהבי בסרט ההמשך "הסיפור של יוסי".
וואלה! סלבס מבייצת: למרות שנתוני הפתיחה השתנו, המבט והחיוך החצי שרמנטי חצי מבויש של קנולר עדיין עושה לנו את זה. או במילים אחרות, היינו מעמיסים אותך בכל מצב ובכל הזדמנות.

רון שחר

הומו לחמש דקות: אחרי אין ספור תפקידים של מאצ'ו, שחר התפנה לגלם גבר מבולבל מינית בסדרה "טלנובלה בע"מ".
וואלה! סלבס מבייצת: אין כמו גבר מבולבל מינית עם שרירים וקול בס. תאמינו לוואלה! סלבס. היא יודעת על מה היא מדברת

יוסף סוויד

הומו לחמש דקות: גם הפעם מדובר בסרט של איתן פוקס וגל אוחובסקי, אלא שהפעם הקונספט קצת שונה. בסרטם "הבועה" סוויד מגלם ערבי הומו שמגיע לעיר הגדולה ומחפש את עצמו ובעיקר אהבה.
וואלה! סלבס מבייצת: ערבי, הומו, צריך להוסיף יותר מזה?

אבשלום פולק

הומו לחמש דקות: לאבשלום פולק, שהיה מפורצי הדרך בז'אנר הגייז בטלוויזיה, שמורה פינה חמה בלב של כל גיי מתבגר בשנות ה-90, שחיכה בשקיקה סלצינות שלו בסדרה "פלורנטין".
וואלה! סלבס מבייצת: עם כל הסליזיות שלה, בסופו של דבר וואלה! סלבס תמיד מעדיפה את הבחור החמוד והמתוק, או במילים אחרות את הבן של השכן. את כל הבנים בעצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully