וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר חטף זעזוע מוח

שירות וואלה! סלבס

3.6.2012 / 12:45

זה לא השבוע של ביבר: לאחר שהסתבך עם החוק כאשר תקף צלם, ביבר התעלף בחדר ההלבשה לאחר שהתנגש בקיר זכוכית וסבל מזעזוע מוח. ביבר: "אני קנדי קשוח". וואלה! סלבס אאוץ'

מעריצותיו של ג'סטין ביבר בארץ חייבות לשלוח לו חמסה, כי הזמר המפורסם סובל בימים אחלה מגל של מזל רע, שרודף אותו מסביב לעולם.

למי שפספס, בשבוע שעבר ביבר הזעיר הסתובב לו ברחובות קלבסס שבקליפורניה, כאשר לפתע הבחין בצלם פפראצי שהגיע על מנת להנציח אותו ואת החברה המהממת שלו, סלינה גומז. ביבר הקשוח, כל כך התמרמר על הצלם, עד שלטענת נצלם אץ רץ לכיוונו וחבט בו בחזקה בראשו.

ג'סטין ביבר. Kevork Djansezian, GettyImages
ריפוד, כדי שלא ישבר. ביבר/GettyImages, Kevork Djansezian

אלוהי הקארמה לא התעלמו וככל הנראה החליטו להעניש את הזאטוט העצבני. מיד אחרי האינסידנט בקליפורניה, טס הזמר הצעיר לסיבוב הופעות באירופה ואם לא די בכך שהסתבך עם המשטרה בשוודיה, שדרשה ממנו להרגיע את המעריצות שלו, הגיע הביברון לפריס, שם, בין השירים, חמק אל מאחורי הקלעים והתנגש בקיר זכוכית אימתני.

הזמר הצעיר לא התבלבל ועלה בחזרה לבמה כדי לסיים את ההופעה. אחרי שהקהל התפזר, נכנס הביבר לחדר האיפור שלו, שם התעלף למשך 15 שניות ארוכות ומלחיצות. הרופא הצמוד של הזאטוט קבע כי ביבר סובל מזעזוע מוח וחייב לנוח.

ג'סטין שלא רצה שהמעריצות ילחצו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני קנדי קשוח, אל תדאגו, הכל בסדר".

וואלה! סלבס נכנסה פעם בקיר, הוא תבע אותה נזיקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully