וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגונים ימניים נגד מדונה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

31.5.2012 / 0:01

"לא בישראל, אלא בפלסטין", צייץ הרקדן של מדונה בחשבון הטוויטר שלו, והצליח לעצבן לא מעט ישראלים שהחליטו לצאת להפגין מחוץ להופעה החגיגית. וואלה! סלבס בלה לה לנד

אם גם אתם נמנים בין עשרות אלפי הישראלים שמתכוונים להגיע למופע הענק של מדונה, בחמישי בערב באיצטדיון רמת גן, אל תופתעו אם יקדמו את פניכם מחוץ למקום עשרות מפגינים זועמים.

לפני יומיים, ניצל אחד הרקדנים של מדונה, עלי "לילו" רמאדני, יום חופש שהיה לו מהחזרות למופע, על מנת לצאת לטייל במסגד אל אקצה בירושלים. את החוויות שלו, סיכם הרקדן ממוצא אלג'יראי, במספר מילים בחשבון הטוויטר שלו. "מסגד אל-אקצה המדהים בירושלים", כתב והוסיף, "לא רוצה לומר בישראל, אלא פלסטין - כוח וכבוד".

מדונה. ניר פקין
מדונה והרקדנים שלה בישראל/ניר פקין

הציוץ הזה הצליח להרתיח את דמם של לא מעט ימנים שהחליטו להזכיר ללילו המבולבל באיזו מדינה הוא שוהה ומה קורה למי שמתבלבל ומצייץ משפטים אנטי ישראלים לרשת. מלבד עצומה שפורסמה באתר "עצומה", שם כבר מתאספים כמה עשרות חתימות של פטריוטים שהחליטו להירתם למשימה, מתארגנת לה קבוצת מפגינים שלא מסתפקת בחתימות וירטואליות אותה חבורה כבר הכינה שלטים, חולצות טי עם מסר חריף ודגלי ישראל, שיזכירו לרקדן שהמופע הראשון בסיבוב ההופעות של הבוסית שלו, הוא בישראל, ולא בשום מקום אחר בעולם.

וואלה! סלבס שוכחת לפעמים איפה היא נמצאת וחושבת שאלנבי זה טיימס סקוור. דומה!

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully