וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר על ג'ניפר אניסטון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

31.5.2012 / 0:00

נראה כי גרושתו של בראד פיט לא מצליחה להחזיק שום מערכת יחסים יציבה, עכשיו היא גוררת את ג'סטין ת'רו שלה ליעוץ זוגי של טרום חתונה. וואלה! סלבס בוררת

ג'ניפר אניסטון יצרה לעצמה שם של האישה הכי ביש גדא בהוליווד. אז נכון, היא אולי בלונדינית, יפהפייה עם ערמות של כסף ושארם מתפרץ, אבל מתברר שמול האופי המציק שלה, גם כל המעלות מחווירות.

אניסטון נמצאת מרחק פסיעה מחתונה נוספת, הפעם עם ג'סטין ת'רו החתיך, שאיכשהו מצליח להתמודד עם התקפי הזעם של הפצצה הפרטית שלו. אתרי הרכילות בחו"ל מדווחים שהשניים כבר נמצאים בטיפול זוגי, השמור בדרך כלל לזוגות הנשואים שנים או מתמודדים עם משבר.

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. Kevin Winter, GettyImages
אולי כדורים? ג'ניפר וג'סטין/GettyImages, Kevin Winter

לפי מקורבים רכלנים וחובבי קשקשת, אניסטון ות'רו התגוררו בדירת שני חדרי שינה בהוליווד, עד שיסתיימו השיפוצים בביתה המפואר של אניסטון בהוליווד. לטענת חבריה של אניסטון, הגודל של הבית הצליח להוציא אותה מכליה עד שחרחרה ריב מכל דבר קטן. "ג'ן היא חולת ניקיון" סינגרו עליה חבריה והסבירו, "ובנוסף היא לא רגילה לחלוק בית כל כך קטן עם עוד אדם".

חבריו של ת'רו מצד שני מתלוננים שהשחקן לא מרגיש שהוא מספיק טוב עבור ההוליוודית המהממת. "הוא אמר לה לא פעם "אני לא מספיק טוב בשבילך?!'", סיפרו יודעי דבר. בשלב הראשון לפתרון המשבר של שני הכוכבים, אניסטון ות'רו נטשו את דירת שני החדרים המיניאטורית שלהם ועברו לבית גדול יותר, 5 חדרים. שיהיה לו לאן לברוח מהמטורללת.

וואלה! סלבס עזבה את הפנטהאוז באקירוב ועברה לגור בקרטון בתחנה מרכזית. שיא הסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully