וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה פרנואידית

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

31.5.2012 / 16:04

מלכת הפופ לא לוקחת סיכונים בביקורה בארץ ומנסה לשמור על דיסקרטיות, אפילו כשזה נוגע לכביסה המלוכלכת שלה ולטלפונים בחדר המלון. וואלה! סלבס בין הסדינים

מתברר שכשקוראים לך מדונה את יכולה לעשות הכל. החל מלהשכיר כפילות שיתחזו לך, עשרות שומרי ראש, וכן, גם לגרום לבעל מכבסה פרטית לפתוח את העסק שלו בערב חג.

אסתר, שכנראה נורא חששה מהעובדה שעובדי המלון יפשפשו לה בחזיות והתחתונים ויספרו לאומה כולה מה יש לה בין הסדינים, החליטה שאת הכביסה המלוכלכת שלה היא לא מכבסת כאחד העם ושולחת אותה למכבסה פרטית.

מדונה. ניר פקין
איך הריח של הבגדים? מדונה/ניר פקין

בערב חג השבועות, בזמן שאתם תקעתם גבינות, ביקשה המלכה האם לשלוח את הכביסה שלה למכבסה חיצונית. מאחר וכל המכבסות היו סגורות, צלצלו אנשיה של מאדג' למכבסת "אקספרס" שברחוב בן יהודה בתל אביב וביקשו מבעל העסק לפתוח את המקום במיוחד עבור הבחורה.

הבעלים, ששמע שחלומם של אלפי אנשים ברחבי העולם עומד להתגשם והוא יוכל להריח את התחתונים של הזמרת, לא היסס ומיד פתח את המקום. לאחר מספר שעות בהם כובסו הבגדים, קיבל בעל המכבסה כמה מאות שקלים ומסר את הכביסה נקייה ומעומלנת.

אם לא די בכך, ביום הגעתה למלון "דן", החליטה הדיווה כי לא נאה לה לשוחח בטלפונים בהם דיברו פשוטי העם וביקשה שיחליפו את כל השפורפרות בסוויטה הנשיאותית. לאחר כחמש דקות עשה נהג מונית את דרכו אל תדיראן טלקום, שם אסף שפורפרות חדשות שהותקנו בחדרה של הזמרת.

כשוואלה! סלבס רוצה לכבס את הבגדים היא יורדת למכבסה העירונית מכניסה 12 שקלים וחוזרת אחרי שעה וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully