וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי CSI בישראל

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

30.5.2012 / 16:00

לא רק מדונה: גם כוכבי סדרת המשטרה CSI שמעו כי נחמד בארץ והגיעו לביקור על מנת להפיץ את השמועה ברחבי העולם. וואלה! סלבס יורדת מהארץ

בזמן שצלמי הפפראצי ממתינים מתחת לחלון בית המלון, מחוץ לאיצטדיון רמת גן, בכותל המערבי ובצפת, בחיפושים אחרי מדונה, נחתו בישראל עוד מספר כוכבים שההופעה של הבלונדה לא ממש מזיזה להם.

CSI. ניר פקין, ניר פקין
גבר הורס. טוגו/ניר פקין, ניר פקין

אתמול (ג') נחתו על אדמת הקודש כוכבי סדרת המשטרה המצליחה "CSI מיאמי" (שבוטלה): אי ג'י באקלי, עומר בנסון מילר וג'ונתן טוגו. החבורה הגיעה לישראל כחלק מקמפיין שיווקי של משרד התיירות, שמקדם את מדינת ישראל בארצות זרות.

CSI. ניר פקין, ניר פקין
זרוק מילה טובה על ישראל. מילר/ניר פקין, ניר פקין

הגברברים ההורסים ישהו בישראל כשבוע ימים, במהלכם יטיילו בכל חלקי הארץ, החל מירושלים, ים המלח ועד הצפון הרחוק. היום (ד') טיילו הכוכבים ביפו העתיקה, שדרות רוטשילד וקינחו בארוחת צהריים במסעדה של השף חיים כהן.

אם אתם חייבים לדעת, אז את המשך היום שלהם יבלו במרכז קניות גדלות במרכז הארץ, שם יפקדו כמה חנויות ואפילו יקבלו מתנות מחנות בגדים TNT. מהמם.

CSI. ניר פקין, ניר פקין
יודע להגיד שלום? באקלי/ניר פקין, ניר פקין

בסיום הטיול, יחזרו השחקנים לארצות הברית, שם יספרו לחברים שלהם כמה כיף בישראל ושהבנות הכי יפות נמצאות ממש פה. כל זה בתקווה שהחברים ירצו גם הם להגיע לארץ הקודש ולשים פתק בכותל.

וואלה! סלבס ניסתה לספר לחבריה מעבר לים כמה כיף פה, אבל מתברר שהיא לא מדברת איראנית.

  • עוד באותו נושא:
  • csi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully