וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד פליטי כוכב נולד שהכי אהבתם

וואלה! סלבס

1.6.2012 / 10:22

לא רק בהישרדות: מה דעתכם על עונת אול סטארז מרגשת בה יוחזו לאלתר כל כוכבי "כוכב נולד" לדורותיהם ויציעו את מרכולתם בשנית? בואו, יהיו צחוקים. וואלה! סלבס לוזר

חנה גור - כוכב נולד 2

חנה גור אולי נבעטה איפשהו בתחילת התחרות, אבל היי, אי אפשר להתווכח שמדובר באחת הזמרות הכי מרגשות בתולדות התוכנית. חוצמזה איך אפשר להמשיך ולחיות בלי לקבל פולו-אפ על הלסת הכי מפורסמת במדינה?

זהבית פסי - כוכב נולד 4

זהבית פסי היתה הבטחה גדולה, עם כל תכנית נשר מעל פניה של פסי עוד זכר למלחמת האקנה שהתחוללה שם, הקילוגרמים נשרו והזמרת הפכה לנשמאמי עדינת נפש ושברירית. תנו לה הזדמנות לחזור ולהראות לנו מה היא מסוגלת לעשות.

שי גבסו - כוכב נולד 1

פעם שי גבסו היה הג'סטין ביבר הישראלי. אממה מחייל חתיך צעיר ולוהט (פלאס כיפה), הפך הגבסו לבריה טרחנית וטוחנת ראשים. מי ידע, כשהוא צווח "ערב טוב ניצנים" הוא הכי התכוון: "כבר ערב, מה אתם עושים פה? לכו לישון! אוטוטו 20:00". לצערם הרב של מדורי הרכילות, כשגבסו לא לימד את נינט שיעורים בתורה, הוא חפר על החיבה שלו לטקסטים משמימים. ללא ספק כדור שינה עם גפיים. שמישהו יתן לו הזדמנות לחזור לתכנית ולהמציא את עצמו מחדש, כפירומן חובב אס אנד אם. העיקר שיהיה מעניין.

רפאל מירילא - כוכב נולד 4

רפאל מירילא היה הראל סקעת הסטרייט. עדין נפש ויפה תואר שאפילו התעניין בבנות המין השני. לכאורה מדובר בזכייה באוסקר, אבל מתברר שמה שהגייז לבית סקעת הצליח לשאת, מירילא העדיף להעלים ובמקום לנצל את הפרסום המהיר לביקור באירועי יח"צ, דייטינג עם כוכבניות זורמות ואולי אפילו קמפיין דמיקולו, העדיף הזמיר השביר לברוח לחו"ל. תנו לו לחזור ולהוכיח שהוא כוכב נולד ולא סוג של חנון שלא היה עובר סלקציה גם בוילה של "היפה והחנון".

שירלי לילו - כוכב נולד 2

שירלי לילו היתה בלונדה קופצנית וחביבה עם כריזמה של חבילת מרגרינה הולנדית. בשלב מסוים לילו ריננה לה את "לך איתה" וגרמה לאומה שלמה לחשוב שהיא נבגדת פצועה שרק צריכה אסמסים כדי להחלים. את זמן המסך הכי חשוב שלה קיבלה הלילו כאשר עטה על הראל מויאל מאחור ברגע הזכייה. היום, עם שיער שחור ואטיטיוד של ליידי גאגא, לילו חייבת לחזור ולהוכיח מה היא יודעת.

מישה קירקילן - כוכב נולד 3

קירקלן הוא הפיינליסט הכי משעמם שכוכב נולד ידעה. אם נינט היא אש, וההראלים היו מים, אז מישה קירקלן הוא גבינה לבנה חצי אחוז שנשכחה מחודש שעבר. למזלו של קירקלן, הוא אמנם מתמודד מכריזמה של בקבוק שתיה ריק, אבל מפצה על זה עם כישרון כתיבה פנומנלי. תנו לו לחזור ולשיר שיר מקורי. מילה שלנו, לא תצטערו.

סשה גרישקוב - כוכב נולד 2

סשה נתנה את אחד האודישנים הכי שווים בתולדות התוכנית, ומה אתם יודעים, היא אפילו בכתה בעת ביצוע של שיר חצי הגמר שלה. אבל בזמן שגרישקוב המוכשרת הצליחה לרתק לא מעט ישראלים למסך, היא גם טיפחה לעצמה מוניטין של מלכת קרח מיזנטרופית וביאצ' מה שלא תרם לזרימת האסמסים. תנו לה לחזור ולהראות לכם שהיא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully