וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר נחקר במשטרה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

28.5.2012 / 11:18

צלם פפראצי הנציח את ביבר וסלינה גומז, בזמן שאלו טיילו במרכז קניות בקליפורניה. ביבר שלא התלהב מהרעיון תקף לכאורה את הצלם ומאוחר יותר נעצר לחקירה. וואלה! סלבס שובבה

ג'סטין ביבר סיים להתחנף לתקשורת. אחרי שביסס את מעמדו כאחד הזמרים הכי מפורסמים בעולם ואחת התופעות הכי לוהטות בביצת כוכבי הנוער, ביבר החליט שכשהוא אומר "לא" לצלם, הוא הכי מתכוון לזה.

בשבת האחרונה, ביבר יצא מביתו בעיר קלבסס שבקליפורניה, כשהוא חמוש בבת זוגו, כוכבת הנוער סלינה גומז. השניים, כוכבים בקנה מידה בינלאומי, הניחו שיוכלו לטייל מבלי שצלמים יעקבו אחריהם וינציחו את פועלם. הבעיות החלו כאשר הצעירים גילו שצלם פפראצי עלה על עקבותיהם וצילם אותם, כמו שצלמי פפראצי אמורים לעשות.

גסטין ביבר, סלינה גומז, טקס פרסי AMA. Kevork Djansezian/Staff, GettyImages
אשה קטנה ואלימה. ביבר/GettyImages, Kevork Djansezian/Staff

אלא שאז, לפי אותו צלם, ביבר החליט שהוא לא מתכוון לעבור על זה בשתיקה, ותקף את הצלם במכה שהשאירה אותו חבול וכואב. מבלי להתבייש שהוכה על ידי מה שנראה כמו אשה קטנה, אץ רץ לתחנת המשטרה והגיש תלונה. משם המשיך לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. מה שזה לא יהיה.

בתחנת המשטרה בעיר החליטו שלא לקחת את כל האינסידנט בקלות וזימנו את הביבר לחקירה, ממנה יצא בקלות היות ואף עד ראייה לא הגיע להעיד נגד הזמר. במקום לסגור את התיק ולעשות "נו, נו, נו" לזאטוט המטורלל, החליטו שם לפתוח קו חם, מלשינון, לכל מי שהיה עד לתקרית ומוכן להעיד נגד הזמר. למי שמוכן להשבע שהיה במקום: (818) 878-1808

וואלה! סלבס לא מאמינה באלימות, היא מאמינה בפחמימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully