וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עושה לייידי גאגא

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

28.5.2012 / 10:00

אחרי שהזיעה כל היום בכובע מצחייה ומשקפי שמש, אתמול (ב') בערב מדונה ערכה חזרה מלאה עם בגדים. הפתעה: הדיווה שילבה במופע שיר של ליידי גאגא. וואלה! סלבס סטריק אה פוז

למי שטרם רכש כרטיס למופע הגרנדיוזי של מדונה, או מתכוון לקנות אחד ברגע האחרון, אולי התמונות הבאות יעשו קצת חשק לרוץ כבר עכשיו אל עמדות המכירה.

מדונה. ניר פקין
למה התחפשת?/ניר פקין

אתמול (ב') אחרי שוואלה! סלבס דיווחה לכם כי המדונה בילתה את הלילה בתפילת "תיקון שבועות" במרכז לקבלה, ואחרי שהזיעה כל היום בכובע מצחיה ומשקפי שמש מחשש שהפפראצי יצלמו, מדונה התפשטה ועברה למדי ההופעה הנוצצים שלה.

מדונה. ניר פקין
פרווה בחום של 30 מעלות זה חכם?/ניר פקין

כזכור, אתמול פורסמו כאן תמונות של מדונה במהלך חזרות למופע הפתיחה של מסע ההופעות שלה, "MDNA", שיערך בארץ. עכשיו, קבלו תמונות של מלכת הפופ בחזרת בגדים, כפי שנערכה אתמול בלילה.

מדונה. ניר פקין
המלכה במדי מעודדת/ניר פקין

אסתר, שכזכור דרשה שהאיצטדיון יעמוד לרשותה 24 שעות ביממה, כנראה חששה שמא צלמי הפפראצי יצלמו את החזרות, העדיפה לשמור את החזרה עם הבגדים לשעות הלילה על מנת להקשות על הצלמים, או כדי לא להזיע. כאמור, הדבר לא עזר ואתם יכולים לנסות ולנחש איזו תלבושת מתאימה לאיזה שיר. כזכור, בעבר פורסמה רשימת השירים המלאה של המופע בוואלה! תרבות. בהצלחה.

למי שיגיע להופעה, מצפה הפתעה קטנה. הדיווה של כל הזמנים, החליטה לעקוץ את הקולגה, ליידי גאגא ולשלב בשיר שלה "express yourself", קטע משירה של גאגא "born this way". כזכור, כשיצא שירה של גאגא, טענו מבקרי המוזיקה כי השיר הוא העתק של שירה של מדונה.

כשוואלה! סלבס עושה חזרות עם בגדים, היא תמיד מסיימת ערומה.

מדונה. ניר פקין
הציור השבועי לילד: מצאו את ברהים/ניר פקין
מדונה. ניר פקין
גו מדונה! גו מדונה!/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully