וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חוגגת את תואר האשה הכי לוהטת בעולם

שירות וואלה! סלבס | צילום: GettyImages

25.5.2012 / 12:16

אחרי שהוכתרה על ידי מגזין "מקסים" האמריקאי, בתור האשה הכי לוהטת בפלנטה, רפאלי הגיעה לחגוג את התואר במסיבת זכייה חגיגית בניו יורק. וואלה! סלבס ברווזון מכוער

אז נכון, מילה קוניס וקייטי פרי, שדורגו הרבה אחרי בר רפאלי ברשימת הנשים הכי יפות בעולם של מגזין "מקסים", לא ממש הגיעו למסיבה הזו כדי לחגוג את התואר. אבל היי, זו בדיוק הסיבה לכך שאתרי הרכילות בחו"ל ממש התלהבו מנוכחותה של רפאלי המהממת שכיבדה את האיוונט בנוכחותה.

בניגוד למצופה, "האשה הכי לוהטת בעולם", לא הפציעה במסיבה כשהיא לובשת מחשוף עמוק ומסנוור, או חצאית מיני מבלבלת. רפאלי דהרה על השטיח האדום כשהיא כמעט נטולת מייק אפ, עם שיער חלק מתמיד, ארוזה באובראול שחור, וחמושה בציפורניים שחורות ותכשיטים מטאליים.

בר רפאלי. GettyImages
מחשוף צנוע, שיהיה מה לדמיין/GettyImages

למי שפספס, רק בתחילת השבוע הדוגמנית התארחה בתכנית האירוח של קונאן אובראיין וסיפרה עד כמה שהיא אומללה היות ואף זכר ברדיוס לא מתחיל או מפלרטט עמה. אז התפנתה להתבדח על חשבונו של המנחה, כאשר אמרה שהיתה מביאה לו תחתונים מהקולקציה שלה, אבל בגלל שהוא ביקש אקסטרא לארג' וההפקה ביקשו אקסטרא סמול, היא לא ידעה מה להביא. מצחיקה.

בר רפאלי. GettyImages
סיפרת לעצמך בדיחה בראש?/GettyImages

המשך הסיבוב של רפאלי בארצות הברית ככל הנראה יכלול גם רביצה על הספה של המנחה הקורעת, צ'לסי הנדלר, שכבר הודיעה שהיא הכי רוצה לארח את הבלונדה ולהתעניין ביחסיה עם ליאונרדו דיקפריו. גם על זה אגב, רפאלי כבר מוכנה לענות, כפי שהראתה בראיון שנתנה לגיל ריבה בחמישי האחרון.

וואלה! סלבס זכתה פעם בתואר הדיירת הכי מטונפת בבית בביטאון המשפחתי.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully