וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר על הסט: אושרי כהן עוזב באמצע

וואלה! סלבס

23.5.2012 / 12:35

אושרי כהן הוזמן להשתתף בצילומים לערוץ הילדים יחד עם כוכבים נוספים מ"הישרדות", עד שהוא גילה מה הוא אמור לעשות. מי אמר דיווה ולא קיבל? וואלה! סלבס טולולום

כמדי שנה מפיקים בערוץ הילדים את התוכנית "שורדים את ששטוס", בה משתתפי העונה הנוכחית של "הישרדות" מתמודדים במשימות נגד מנחי ערוץ הילדים. הפעם, מבין כל השורדים המפורסמים נבחרו להתמודד במשימות ההיתוליות: אושרי כהן, נטלי דדון, מיכל זוארץ, עזאם עזאם ואיתי שגב. אך מה שהחל כרעיון משעשע, הפך עד מהרה לסיוט הפקתי עמוס אגו ודיווה אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני. מוסרי, דדון ואושרי על סט ערוץ הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיות החלו כאשר כהן, לא התעורר בזמן על מנת להגיע לאולפן. המונית שנשלחה לאסוף אותו נאלצה לחכות מתחת לדירתו התל אביבית לא פחות מחצי שעה, עד שהסטאר נאות לרדת מהבית. כאשר הגיע לאולפן, שמע כהן על המשימות שמצפות לו בהמשך היום, כמו גם על העובדה שנבחר להתמודד מול דנה פרידר ועל כך שהמפסיד יאלץ לבלות זמן איכות בחדר חשוך ועמוס ג'וקים ועכברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הן לפחות נהנות. דואני ודדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המידע הזה לא ממש שימח את כהן ככל הנראה, והוא מיהר דיווח לאחראים שבאמצע היום הוא ייאלץ לעזוב. "אושרי ידע שמדובר באירוע של יום שלם", מספר מקור מתוך סט הצילומים והוסיף, "מהרגע שהוא הגיע והבין את המשימות, הוא כבר החליט שלא לעבור אותן. כנראה פחד להפסיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם שם הוא היה דיווה? אושרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראייה ואנשי ההפקה שהתאכזבו לגלות כי כהן מתכוון להבריז באמצע היום, שחררו את הדיווה מהצילומים והודיעו לו שהם מוותרים על שירותיו באופן גורף. "זה היה דוחה", סיפרה עדת ראייה, "הוא התנהג כמו איזה דיווה, החליט שלא בא לו ופשוט המציא תירוץ, גועל נפש!".

אושרי לא ממש התרשם מתגובות הצוות, טיפס בחזרה על המונית ונטש את המקום באותו הרגע. במקומו הוקפץ לאולפן משה פרסטר המתוק שהסכים להשתתף בכל המשימות ואפילו עשה את זה עם חיוך.

מי שלא עשתה פוזות של דיווה מהגיהנום, היא נטלי דדון שהנציחה את היום והעלתה תמונות לאינסטגרם שלה, פלאס תמונה אחת של אושרי, רגע לפני שהספיק לברוח.

מערוץ הילדים נמסר: "תכנית ששטוס בהשתתפות כוכבי הישרדות מיצרת עניין רב מדי שנה, אנחנו מזמינים את כולם לצפות בה ב-14.6, בשעה 15:00".

מיחסי הציבור של ערוץ 10 נמסר: "כמיטב המסורת, אנו גאים לשתף פעולה עם ערוץ הילדים בתחרות 'שורדים את ששטוס'. לצערנו, על אף שהפרטים נסגרו מול הסוכנת של אושרי כהן, הוא בחר להגיע ולעזוב את המקום. אנו מאחלים בהצלחה לשאר נבחרת השורדים שתתמודד בקרב על התואר המכובד מול נבחרת כוכבי ערוץ הילדים".

זוהר יעקבסון בשם אושרי: "היה קצר בתקשורת. אושרי חשב שהוזמן להתארח בלבד ולא ליום צילומים שלם. הוא עזב את האולפן עקב התחייבויות קודמות".

וואלה! סלבס היא הכי דיווה, אם הנהג לא שם לה אום כולתום במונית היא יוצאת בזעם.

מה אתם חושבים על ההתנהגות של אושרי? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully