וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הגבינות של וואלה סלבס

וואלה! סלבס

26.5.2012 / 11:12

במיוחד לכבוד חג הגבינות, וואלה! סלבס מגישה לכם טנא עמוס בכל טוב. קחו ביס, זה על חשבון הבית. וואלה! סלבס גבינה חמוצה

אנחל בונני הכי גבינה מלוחה - טובה רק בקיץ

כולם יודעים שגבינה מלוחה, טובה רק בקיץ. עם כל הכבוד, מה היא שווה בלי אבטיח, קר, חול בשיניים ונוף של גלים?
בונני הוא הכי "סלב קיץ" שיש, אמנם נמצא באזור כל השנה, אבל מתעורר לחיים רק כשהמעלות עולות מעל ל-30, החולצה יכולה להתקלף והפפראצי דרים על החופים.

יון תומרקין הכי גבינה קשה – טוב רק עם אלכוהול

יון תומרקין הוא בחור חמוד, באמת. מי יודע, כנראה שאפילו יש לו לא מעט מעריצות. אבל מישהו חייב להגיד את האמת לשחקן העבש הזה: גבר, תשתחרר. לא שוואלה! סלבס מעודדת צריכת אלכוהול בשום צורה או אופן, אבל לפעמים זכרים כמו תומרקין ממש דורשים כוס בירה שתגרום לבלוטות הסקס אפיל להתחיל להשפריץ. במילים אחרות, שמישהו יתן לו צ'ייסר כבר!

ליאור אשכנזי הכי גבינה מסריחה - מוערכת יתר על המידה

אם להסתמך על פי הפרויקט האחרון של אשכנזי, "נשואים פלוס", מדובר בגבינה מסריחה בהחלט. תיאורטית יש מי שאוהב את זה בשיגעון, מוכן להתענג על כל ביס מצחין ואפילו יספר על החיך העדין והמשובח שלו, אבל בינינו, לא כל מה שאומרים לכם שהוא איכותי - באמת כזה. אשכנזי מתנהג כמו מי שסיים בית ספר למשחק אתמול. מילא, עשית פאדיחה, לפחות אל תשתחצן ותמשיך לשדר סקורסזה, כשאתה כבר מזמן טלנובלה בערוץ הקהילתי.

ליהיא גרינר הכי גבינה לבנה- נמצאת בכל מקום

ברמת העיקרו גרינר היא בכלל "לבש-ריקי" פינת קרים צ'יז עם עשרות אחוזי שומן, כזו שכולם אוכלים בסתר, אבל מספרים שהם טחנו גבינה לבנה חצי אחוז. ליהיא נמצאת בכל בית, ותצוץ על הלחם שלכם בכל הזדמנות. קחו ביס, אנחנו מבטיחים לכם שתהנו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רן דנקר הכי קוטג' – עממי בדימוס, גבינה שהחמיצה

לכאורה מדובר בגבינה ישראלית עממית שהצליחה להוציא מאות אלפים מבתיהם על מנת למחות על המחיר הגואה שלה. הבעיה היא שהמחיר של דנקר עדיין בנסיקה ואף אחד לא מחזיר אותו לקרקע. מי שהתחיל כ"זה-שעומד-ליד-נינט", הפך עד מהרה לאחד הכוכבים הכי גדולים בארץ, בעט בכל זה ונסע למכור חומוס בניו יורק. עכשיו הוא חוזר, עדיין עם ארומת חומוס, אבל עם תג מחיר של קוויאר בלוגה. שנאמר: אויש תנוח.

מירי מסיקה הכי גבינת חלומי - עגלגלה ומפתיעה

ממש כמו חלומי, גם מירי מסיקה היא עגלגלה איכותית, עם טעם של עוד, כזו שלא מתביישת להעיד על עצמה כעל טעם נרכש ומתיימרת לפנות לכולם. מטוגנת בכוכב נולד או נושמת על הבמה, מסיקה היא אחת הגבינות הטעימות שיש לנו בטנא.

בר רפאלי הכי גבינה צהובה - זמינה, טעימה עם כל דבר

לא משנה כמה בר רפאלי תנסה לספר לכם שהיא גבינה כחולה ומיושנת, תאמינו לנו, יותר גבינה צהובה מזה לא יהיה. רפאלי טעימה לכולם, ומחליקה בגרון, עם אחוזי שומן משתנים ומבנה שמתאים כמעט לכל מתכון: רוצים להגיש אותה עם שחקן הוליוודי, איש עסקים, שחקן מזרחי, או אפילו שחקן כדורגל תפוס? הכל עובר והכל מתקבל. רפאלי תמיד תתאים את עצמה לארומה המקומית. אגב, אם אתם חובבים צהובה עם חורים, תנסו להציץ דרך השמלות שלה, החורים כבר בילט אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully