וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: הבית של סלין דיון

וואלה! סלבס | צילום: SOTHEBY'S

23.5.2012 / 0:00

אם יש לך קצת פחות מ-30 מיליון דולר, אתם מוזמנים לרכוש את הארמון הקנדי של הזמרת המוכשרת. הכניסה לבית, הממוקם על אי בודד: במסוק או דרך גשר. שתדעו. וואלה! סלבס סאבלט

סלין דיון ובעלה החליטו שאין להם יותר עניין להתגורר בביתם שבקנדה. מכיוון שגם להם לא ממש ברור ממה בדיוק נמאס, אז השניים החליטו לכלול בתוך הסכום הפעוט, 29 מיליון דולר ועודף, גם את הרהיטים, הווילונות, חפצי האמנות, השטיחים הפרסיים, כלי הזכוכית ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאים השכנים בעיניך? אה נכון, אין שכנים./מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שחייב לדעת, הארמון הצרפתי נבנה על אי בודד, אשר הגישה אליו היא רק דרך גשר צר או מסוק. מי שיצליח לעבור את כל אמצעי ביטחון יוכל ליהנות משישה חדרי שינה מפוארים, שישה חדרי אמבטיה ושירותים וחדר משחקים (פלאס שולחנות ביליארד ופוקר שכלולים במחיר).

אם כל זה לא מספיק, הקונה המאושר יוכל להתפנק גם בבריכת שחייה, חדר הקרנה פרטי, חדר כושר, חדר אוכל בסגנון ימי הביניים, מרתף יינות, מעלית פרטית, אגף ילדים שכולל שני חדרי שינה ענקיים, חדר משחקים מאובזר ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

למרות כל ההפתעות שיש בארמון של הזמרת המוכשרת, המיקום שלו מעט מאכזב. במקום שיוצב על ראש גבעה בבוורלי הילס, או סתם במרכז מנהטן, מי שיתגורר בגן העדן הזה יאלץ לספר לחבריו שהוא נמצא בדיוק רבע שעה נסיעה ממונטריאול. גם זה משהו.

וואלה! סלבס גרה עם 3 שותפים סודנים שניים מאריתריאה ואחד הודי שעדיין לא החליט אם הוא גבר או אשה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully