וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה ח"כ כרמל שאמה במסיבת הבריכה של שי רגב?

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.5.2012 / 12:30

מרוב פליטי ריאליטי וואלה! סלבס לא הבחינה שביום ההולדת של פליט האח הגדול, היה אורח לא צפוי שדיגמן חיים טובים למצלמות: חבר הכנסת כרמל שאמה. וואלה! סלבס מבולבלת

וואלה! סלבס חשבה שהיא ראתה הכל. בין אם זה פליטי ריאליטי שמתזזים שלוש השקות בערב אחד, סלבס שמבקשים יותר ממתנה אחת או מפורסמים שיעשו הכל בשביל לקבל תמונה במדורי הרכילות, אבל יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת מתמנגל במסיבת בריכה מלאה להתפקע בפליטי ריאליטי? זה עוד לא קרה לה. אז כן, חבר הכנסת כרמל שאמה מהליכוד, חוגג סביב אותה בריכה עם אביבית בר זוהר. מי היה מאמין.

כרמל שאמה. ניר פקין
ועוד לא אמרנו כלום על החולצה בצבע מנטה. הכי שיק. כרמל ושי/ניר פקין

אחרי שהספיקה להתאושש מהתמונות של מעיין חודדה בבגד ים, וואלה! סלבס פשפשה בתמונות מהמסיבה שערך השבוע פליט האח הגדול, שי רגב, כשלפתע הבחינה בחבר הכנסת. לאחר בירור קטן, גילינו כי שאמה היה מוזמן של מפיק האירוע וקפץ להגיד שלום.


כזכור, רגב ערך מסיבת בריכה ביום שישי האחרון לרגל יום הולדתו בביתו שבהרצליה פיתוח, אליה הזמין את כל חבריו מ"האח הגדול" ועוד כמה מפורסמים שהכיר בהשקות השונות.

כרמל, שנלהק אותך לעונה הבאה?
"הוזמנתי על ידי חבר שארגן את הפקת האירוע. בשל העובדה שמיהרתי להגיע למשחק העלייה לליגת העל של הפועל רמת גן מול בני לוד, הסתפקתי בהיכרות קצרה וראשונית עם שי ואיחולי מזל טוב".

וואלה! סלבס ממליצה לכרמל שאמה לקחת קורס מזורז אצל ליהיא גרינר ואולי לסגור דיל עם חברת טישו על פתקי הצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully