וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסקנדלים של נעמי קמפבל

וואלה! סלבס

25.5.2012 / 0:00

אחרי מספר ימים בארץ, דוגמנית העל הכי מטורללת שיש כבר נטשה, וזו הזדמנות מעולה לארוז יפה-יפה את כל הרגעים מחייה שקמפבל לא היתה רוצה שתזכרו. וואלה! סלבס מאחורי הגב

מאיימת להשליך אדם מרכב נוסע

בין 1998 ל-2008 קמפבל הואשמה לא פחות מעשר פעמים בתקיפת מקורביה. בשנת 2000 שילמה לעוזרת האישית שלה, סכום אסטרונומי של כסף, לאחר שהודתה בבית המשפט שהשליכה עליה טלפון ואיימה שתבעט אותה מחוץ לרכב נוסע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחלקת סטירות

חמש שנים אחרי, כשהאשמה נוקתה מתיקה האישי של הדוגמנית וכולם כמעט שכחו מהתקרית, חטפה שוב קריזה והחטיפה לעוזרת החדשה שלה (אחרי חודש בתפקיד) סטירת לחי מצלצלת. בהזדמנות אחרת, החליטה קמפבל שהסטירה לא הספיקה והוסיפה גם כמה מכות יבשות עם מכשיר הבלקברי שלה וגם כמה השפלות יומיות. סתם, בשביל שיהיה מעניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פותחת את הראש עם קריסטלים

שנה אחרי, ב-2006, גם עוזרת הבית של קמפבל נכנסה לסטטיסטיקה, כאשר התלוננה שהטופ מודל הכתה אותה בעזרת טלפון נייד משובץ קריסטלים יוקרתיים (שדרוג!). התוצאה של התקף הזעם האחרון: גולגולת סדוקה, פצע מדמם וכמה תפרים. בית המשפט החליט ללמד אותה לקח ושלח אותה לעבודות שירות ולכמה קורסים של שליטה בעצבים. לא ממש עזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוקפת שוטרים

בשנת 2008 הדוגמנית הגיעה לשדה התעופה הית'רו שבלונדון וככל הנראה הרגישה חופשייה מדי עם אחד השוטרים, שהתריע בפניה כי היא מעליבה איש ציבור. הדוגמנית בתגובה פתחה את הג'ורה שלה ופלטה משם יריקה משפילה הישר לעברו של השטור ההמום. השוטרים במקום, לא התרגשו מהעובדה שמדובר בקמפבל והראו לה את הדרך אל מחוץ לשדה התעופה פלוס הבהרה שאין לה למה לחזור.

נעמי קמפבל מובאת למעצר על תקיפה לכאורה, ניו יורק 2006. GettyImages
מובלת למעצר/GettyImages

מרביצה לנהג ובורחת מהמשטרה

בשנת 2010 בזמן שהדוגמנית שהתה בניו יורק, נהגה הצמוד של קמפבל התלונן במשטרה שהדוגמנית תקפה אותו מהמושב האחורי והיכתב אותו בעורף. לטענתו במהלך הנסיעה המשותפת בגי'פ היוקרתי, נזכרה המעורערת נפשית כי לפני שנה התקשרה לבן זוגה המיליארדר הרוסי וזה לא ענה לטלפון. כאשר התקשרה לנהג, שככל הנראה הסיע גם אותו, קיבלה עוד סינון בפנים והניחה שהנהג חיפה על בן הזוג החמקמק. במקום להתעניין או סתם לשכוח, תקפה את הנהג ההמום בעורפו באמצע הנסיעה. הנהג בן ה-27, ירד מהרכב שרק לשוטרים שעמדו בקרבת מקום, כאשר אלו הגיעו לג'יפ, דוגמנית העל כבר ברחה למקום אחר.

גנבת יהלומים?

בשנת 2010, לאחר מעצרו של דיקטטור מליבריה, דרום אפריקה, שמה של קמפבל שורבב לרשימת אנשים שיכולים לקשור אותה ליהלום דמים מגה יוקרתי שנגנב מהמדינה. הדוגמנית, שלכאורה קיבלה את היהלום בעת שביקרה את נלסון מנדלה במדינה, הגיעה למשפט והכחישה שפגשה בכלל את הדיקטטור. ביציאה מבית המשפט, צלם חדשות, שכנראה לא ידע עם מי יש לו עסק, שאל אותה על היהלום וזו ריעננה את זכרונו כשתקפה אותו באגרופים ושברה לו את המצלמה. מאוחר יותר, כאשר ישבה המודליסטה בראיון לרשת ABC האמריקאית, שוב נשאלה, אך הפעם שמרה על קור רוח, עד שהחליטה שהראיון הסתיים וסיכמה את דבריה עם אגרוף לצלם.

מרביצה וגם צוחקת

לאחרונה החליטה הסופרמודל העצבנית לצחוק על עצמה והכינה חולצה עליה הכיתוב "נעמי הרביצה לי - ואהבתי את זה".
ספק אם עשרת הנפגעים שלקחו את קמפבל לבית המשפט בשנים האחרונות צחקו מהדאחקה, מה שבטוח זה שהיא צוחקת על הדרך אל הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully