וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לג'סיקה בייל נמאס מהבגידות של ג'סטין טימברלייק

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

21.5.2012 / 12:21

צרות בגן עדן: מקורבים לבייל וטימברליייק מספרים לכל מי שמוכן לשמוע, שהשחקן לא מצליח לשלוט בג'ונסון שלו ובוגד בארוסתו הלוהטת בכל הזדמנות. וואלה! סלבס בוביט

דה אנד? רגע לפני החתונה הנוצצת של ג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק, מקורבים מספרים שהזוג הלוהט נמצא במהלכו של משבר אמון קשה מאד. חבריה של בייל מספרים לכל עיתונאי ברדיוס, שג'סטין לא מצליח לשלוט בעצמו ומשחרר את החגורה בכל הזדמנות שיש לו. "כולם יודעים שג'סטין לא נאמן ובוגד בג'סיקה בלי סוף", סיפר מקורב לשניים לצהובון ה"סטאר" האמריקאי והוסיף, "זה רק עניין של זמן עד שימאס לה והיא תעזוב אותו".

ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל. Larry Busacca, GettyImages
זה רק נראה מאושר/GettyImages, Larry Busacca

יודע דבר אחר דיווח לאתר רכילות את הניתוח שלו על הזוגיות הנוצצת, "ג'סטין יעשה מה שהוא תמיד עושה, קודם בוגד, ואחר כך מפלס את דרכו בחזרה אל חייה על ידי ניצול חוסר הביטחון שלה".

הקרייסס האחרון של השניים התרחש בתחילת החודש, כאשר בני הזוג בילו בניו יורק, ולאחר אירוע רשמי יצאו לרבוץ באיזה בר טרנדי. דרינק אחד הספיק לבייל שחתכה לבית המלון והשאירה את הארוס ההורס שלה לבד במועדון. לא הרבה זמן עבר עד שנכנסו למתחם ה-VIP חבורת מתעמלות יפיפיות, שהרעיפו על הכוכב תשומת לב רבה.

בייל שגילתה על האינסידנט, לא שמחה במיוחד, ארזה את דבריה וברחה בחזרה ללוס אנג'לס ללא טימברלייק ההמום. מאוחר יותר השניים שוב נצפו יחד, הפעם במשחק כדורסל שם התנשקו אל מול עשרות אלפי צופים נלהבים. "כנראה שהלב של ג'סיקה ישבר הרבה לפני החתונה", סיפר מקורב אחר לאתרי רכילות אמריקאים והוסיף, "היא חייבת להתעורר בהקדם, אחרת יהיה מאוחר מדי".

וואלה! סלבס תמיד סולחת לבן זוג הבוגדני שלה אחרי שהוא שם לה עוד יהלום על האצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully