וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורבס: ג'ניפר לופז האשה המשפיעה ביותר אופרה עדיין הכי עשירה

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

17.5.2012 / 11:48

גם השנה מגזין פורבס שחרר לאויר את רשימת הכוכבים הכי משפיעים והפעם לופז ניצבת במקום הראשון, לפני אופרה ווינפרי וג'סטין ביבר. וכמה הרוויחו הכוכבים? וואלה! סלבס סופרת

מלבד רשימת הכוכבים הכי רווחיים, מגזין פורבס מפרסם מדי שנה גם את רשימת הכוכבים הכי משפיעים בעולם. ואחרי שנות שלטון עריצות ארוכות של אופרה ווינפרי, ג'ניפר לופז הצליחה לדחוף את הכוהנת הגדולה של הטלויזיה האמריקאית למקום השני והשתלטה על המקום הראשון והמכובד.

אז נכון, מבחינת הכנסות, לופז עדיין משתרכת אחרי ווינפרי עם משכורת שנתית של 52 מיליון דולר, לעומת ה-165 המכובדים של ווינפרי, אך תפקיד השופטת ב"אמריקן איידול", התפקידים בקולנוע, הלהיטים ששחררה לרדיו וההופעות עשו את שלהם.
במקום השלישי ברשימה ניצב לו בגאון הזאוטו בן ה-18, ג'סטין ביבר, ששלשל לכיסו השנה "רק" 55 מיליוני דולרים, יותר ממזומנים מלופז, אבל הרבה פחות השפעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי משפיעה בעולם. נו טוב, גם הכסף סבבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ברשימה:

קים קרדשיאן, שזכתה במקום השביעי מבחינת השפעה, ובמקום ה-77 מבחינת הכנסה (18 מיליון דולרים).

אנג'לינה ג'ולי, שובצה במקום ה-13, מבחינת השפעה ובמקום ה-75 עם הכנסה של 20 מיליוני דולרים בשנה האחרונה. בראד פיט אגב, ניצב לו בדד במקום ה-28 ברמת ההשפעה, אך עם הכנסה שנתית של כ-25 מיליון דולרים, מה שמציב אותו במקום ה-70 ברשימת המרוויחים.

ביונסה, למי שתהה, מוקמה במקום ה-16, עם הכנסה של 40 מיליון דולרים, מה ששרבב אותה למקום ה-44 ברשימת המרוויחים.

הזמרת הבריטית הצעירה אדל, שרה את דרכה למקום ה-24 ברשימת המשפיעים, אבל נחתה הישר במקום ה-53 ברשימת המרוויחים, הודות ל-35 מיליון דולרים ששלשלה לכיסה.

באמצע הרשימה ניתן למצוא את ליאונרדו דיקפריו, שהצליח להתברג למקום ה-44 מבחינת השפעה, מה שלא ממש מדאיג אותו היות והוא הפקיד השנה בחשבון הבנק שלו סכום של כ-87 מיליון דולרים וזכה למקום ה-49 ברשימת המרוויחים.

למי שחייב לדעת, בעשירייה האחרונה של רשימת המשפיעים תמצאו את טינה פיי (מקום 93) וקייט מוס (מקום 94), שהשתכרו השנה סכומים צנועים של 11 מיליון דולרים (פיי) ו-9 מיליון (מוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully