וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם רביעית: עוד מתלונן נגד ג'ון טרבולטה

שירות וואלה! סלבס

17.5.2012 / 10:22

אחרי שני מסג'יסטים ועובד על יאכטה, מתלונן רביעי נגד שחקן הקולנוע. מאמן כושר אמריקאי סיפר שטרבולטה חפן וליטף אותו בניגוד לרצונו. וואלה! סלבס שובבה

נראה כאילו סקנדל ההטרדות המיניות של ג'ון טרבולטה לא מתכוון להיעלם בקרוב. מתלונן רביעי נוסף לתמונה וסיפר לאתרי רכילות אמריקאים כי במהלך צילומים לסרט של טרבולטה, השחקן ביקש שיסגרו את חדר הכושר למבקרים אחרים, על מנת שרק הוא יוכל להתאמן שם.

בסוף האימון, מדווחים צהובונים אמריקאים, ניגש השחקן למאמן כושר שהיה במקום, חפן וליטף את איבריו המוצנעים בניגוד לרצונו. השחקן ששוב לא קיבל את מבוקשו ממאמן הכושר, נטש את המקום בזעם.

ניקי בלונסקי, ג'ון טרבולטה, היירספריי. Kevin Winter, GettyImages
אותה הוא לא נטריד מינית/GettyImages, Kevin Winter

עורך דינו של השחקן הודיע שזה לא מפתיע אותו שיש עוד מתלוננים: "אחרי האשמות על לקוח מפורסם, תמיד קופצים כמה "אנונימיים" מהשיחים, וממציאים האשמות".

כזכור, רק לפני חודשיים וואלה! סלבס דיווחה לראשונה על המתלונן הראשון בשרשרת המתלוננים נד טרבולטה. שער ה"נשיונל איקווירר" הוקדש לסיפור של המסג'יסט המבועת של טרבולטה, אשר סיפר כי הכוכב הציע לו לכאורה כסף תמורת קיום יחסי מין.

כחודש אחרי פרסום הידיעה ברחבי העולם, צצו להם עוד שני מתלוננים נגד טרבולטה. מסג'יסט נוסף, שעיסה את הכוכב, סיפר על כך שטרבולטה שלח ידיים, ניסה לפתות ואפילו הציע כסף רב תמורת קיום יחסי מין. המתלונן השלישי הוא עובד על יאכטה שסיפר שהכוכב ניסה את מזלו גם בגזרתו וכשל.

וואלה! סלבס מטרידה מינית רק את עצמה, וגם על זה היא לא תעבור בשתיקה. התביעה בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully