וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגונים ערביים נגד סשה ברון כהן

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

17.5.2012 / 10:10

ראשי הארגונים הערביים יצאו נגד התנהגותו של הקומיקאי היהודי וטענו כי הוא מבזה אותם ומציג אותם באור שלילי. וואלה! סלבס שמה כאפיה

סשה ברון כהן הוא אולי אחד האנשים הכי פרובוקטיביים שקיימים בתעשיית הבידור בהוליווד, על כך אין עוררין. אמנם, כשזה מגיע לבדיחות ולסנסציות שהוא מחולל בכל מיני אירועים, יש מי שפחות מתחבר להומור הפרוע.

אתמול (ד'), רגע לאחר שהגיע לפתיחה החגיגית של פסטיבל קאן, יצאו נגדו ראשי הארגונים הערביים בארצות הברית בטענה שהוא מבזה אותם ומציג אותם ואת הקהילות שהם מייצגים באור שלילי וסטריאוטיפי.

ברון כהן, הגיע לאירוע הפתיחה על יאכטה מפוארת כשהוא מחופש לאדמירל אלדין, דמותו מהסרט "הדיקקטור", ומלווה באליזבתה קנאליס, האקסית ההורסת של ג'ורג' קלוני. בזמן שמצלמות הפפראצי מכוונות לעברו, קנאליס וברון כהן זייפו ריב בשיאו שלף אקדח, ולאחר כמה דקות נצפה כשהוא משליך לים שקית שחורה ובתוכה מה שנראה כמו גופה. מצחיק.

סשה ברון כהן בתפקיד "הדיקטטור". רויטרס
שערוריה! סשה מגיע לפסטיבל/רויטרס

בזמן שרוב העולם צחק מהפרובוקציה, האקט עורר את זעמם של ראשי הארגונים הערביים שיצאו בהצהרה זועמת לעיתונות: "עדיין לא צפיתי בסרט", אמרה נדיה טונובה, יושבת הראש של איחוד ארגוני הערבים בארצות הברית, "אבל בהסתמך על הפרסומות של הסרט ועל הראיונות שראיתי איתו בדמות הדיקטטור, נראה שהוא מציג סטראוטיפ מאוד שלילי נגד ערבים". עוד הוסיפה טונובה, "אני מרגישה שזה פוגע ומעליב, במיוחד בזמנים כאלו שאנחנו רואים מספר לא קטן של מחאות נגד ערבים אמריקאיים באמריקה".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהקומיקאי המטורלל מספק דרמות באירועים רשמיים. בטקס האוסקר האחרון סולק כהן השטיח האדום לאחר שהגיע עם כד אפר ו"בטעות" שפך אותו על המראיין ראיין סיקרסט.

וואלה! סלבס תמיד טוענת שמציגים אותה באור שלילי, אבל זה לא ממש מפריע לה. להפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully