וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הזוגות שחייבים להתחתן

וואלה! סלבס

18.5.2012 / 0:06

לרגל פתיחת עונת החתונות, וואלה! סלבס בשיתוף עם מפיקת החתונות אירית רחמים מגישים לכם את מצעד הזוגות שחייבים לשים טבעת על האצבע ולשבור את הכוס. וואלה! סלבס קולולו

קרן פלס נועם טור

מי הם: הוא פליט ריאליטי שהפך להיות הדוגמן שעושה לבר רפאלי נעימי. היא אחראית על לא מעט להיטים, לא מעט אקסים וגם כמובן על התואר הנכסף השדיים של המדינה
כמה זמן ביחד: פלס וטור עושים נעים אחד לשנה כבר שנה שלמה
למה חייבים להתחתן: כי אחרי כל כך הרבה אקסים, מישהו סוף סוף הצליח לתפוס את פלס ואפילו להכניס אותה להריון, הוא חייב לעשות את זה באופן רשמי.
מילה מאירית רחמים: "את החתונה שלהם הייתי מעצבת בסגנון הישרדות. אדמה, עץ, מים וקרן הייתה מנגנת את הפתיח של הישרדות. בתפקיד הרבנית: בר רפאלי".

קרן מור מנשה נוי

מי הם: הזוג הכי מוכשר והכי צבעוני שתעשיית הבידור בישראל ידעה. הוא שחקן בכל רמ"ח אבריו והיא, מלבד היותה אחת השחקניות היותר מהממות בארץ, גם ניחנה בטעם שלא היה מבייש אף שחקנית בהוליווד.
כמה זמן ביחד: יותר מדי זמן. הזוג הוותיק הזה ידע עליות ומורדות ובתעשיית בידור כמו שלנו, רק על הדבקות בזוגיות מגיע להם איזה פרס מפעל חיים.
למה חייבים להתחתן: סתם כי לוואלה! סלבס נמאס לכתוב כל הזמן "בן זוגה" / "בת זוגו" וסתם כי מסקרן אותה אם קרן תחליף את שם המשפחה שלה לנוי. תחשבו על זה, קרן נוי. נשמע טוב.
מילה מאירית רחמים: "אצל הזוג החמוד הזה הייתי דווקא הולכת על סגנון הומוריסטי, מאיפה באנו ואיפה אנחנו היום. כל אחד מחברי החמישייה היה מקבל תפקיד באירוע".

קרן מור, מנשה נוי. ניר פקין
מוכשרים ואופנתיים/ניר פקין

עדי אשכנזי ואיתן בן זקן

מי הם: היא אחת הקומיקאיות הכי מצחיקות. הוא: בעל יקב מאוד מפורסם. בקיצור, לא משהו שאתם אמורים להכיר
כמה זמן ביחד: השניים ישנים כפיות כבר למעלה משנתיים ובינתיים הם הספיקו להביא לעולם ילדה מתוקה ולהיכנס שוב להריון. אחלה הספק.
למה חייבים להתחתן: כי כזכור, אשכנזי גרושה ותכל'ס מגיע לה פיצוי בסיבוב השני ויש לנו הרגשה שאיתן הוא בדיוק הבחור שיכול לספק לה את זה.
מילה מאירית רחמים: "במקרה הזה הכיוון די ברור. הייתי מחתנת אותם ביקב, הכל על טהרת היין. הייתי גם מכינה קטע פספוסים עם עדי, שרגע לפני החופה היא נלחצת ומבטלת הכל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדי אשכנזי. ניר פקין
הריון שני, מה עם חתונה?/ניר פקין

שפרה קורנפלד ומולי שגב

מי הם: אולי אחד הזוגות היותר הזויים שידעה התעשייה. הוא אחד המוחות הגדולים של קשת (ואקס של דנה מודן) והיא סתם עוד פליטת ריאליטי. סליחה, זוכת ריאליטי.
כמה זמן ביחד: בערך מהרגע שקורנפלד זכתה במיליון, או במילים אחרות: מי כבר זוכר מתי זה היה?
למה חייבים להתחתן: כי כמו שקורנפלד הספיקה לטחון באוזני האומה, היא באה מבית דתי ולמרות החזרה בשאלה שלה, וואלה! סלבס בטוחה שהיא עדיין נושאת בליבה את החלום של כל בחורה.
מילה מאירית רחמים: "במקרה שלהם אני דווקא רואה חתונה יותר אלגנטית, סטייל ויליאם וקייט. שטיח אדום, זרקורים לשמיים".

אסף הראל דפנה לוסטיג

מי הם: אחד הזוגות הכי מדליקים של העיר תל אביב. הוא יוצר בחסד והיא בעיקר הורסת, מנהלת בלוג אופנה לילדים וגם כותבת אצל החברים שלנו בוואלה! תרבות
כמה זמן ביחד: הזוג החמוד חורש ביחד את רחובות תל אביב כבר למעלה מ-7 שנים ובשלוש שנים האחרונות הם עושים את זה גם עם בתם המהממת לילי.
למה חייבים להתחתן: סתם בשביל לשבור את המיתוס שחתונות זה לאנשים פרימיטיביים ולהראות שגם מגניבים כמוהם עושים דברים נורמטיביים.
מילה מאירית רחמים: "הייתי סוגרת את רחוב רוטשילד ומפזרת בכל השדרה דוכנים של אוכל, טאפאסים מגוונים ונגני רחוב בכל פינה".

אסף הראל, דפנה לוסטיג. אביב חופי
גם להתחתן זה מאגניב/אביב חופי

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

מי הם: את הזוג הלוהט של הוליווד אין באמת צורך להציג. שחקן הורס שחקנית מהממת וכל השאר ידוע.
כמה זמן ביחד: זה אמנם נראה כאילו זה היה אתמול, אבל כבר עברו שש שנים מהיום שאנג'י גנבה את בראד מג'ניפר. מאז הם כבר הספיקו להביא כמה ילדים לעולם ולאמץ עוד כמה ברי מזל.
למה חייבים להתחתן: כי אולי זה מה שסוף סוף ירגיע את סצנות הקנאה המטורפות שאנג'י דופקת לפיט ויגרום לה לישון בשקט בלילה
מילה מאירית רחמים: "טוב זה מן הסתם החלום שלי, לא בגלל הכסף, בגלל הסטטוס. אני מאוהבת בה . הייתי מפיקה חתונה על טהרת קיבוץ גלויות בגלל הילדים. מה גם שבמקרה הזה הילדים מן הסתם יהיו המפיקים. הם יהיו המבצעים של הכל".

בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
התקפי קנאה זה לא סקסי/GettyImages, Jason Merritt

עלמה זק אלון נוימן

מי הם: הוא קומיקאי מוכשר והיא האישה בעלת אלף הפרצופים מהתכנית "ארץ נהדרת".
כמה זמן ביחד: השניים הכירו לפני כשמונה שנים ומאז הם מככבים ביחד בקמפיין לגלידה והספיקו להביא לעולם יורשת עצר קטנה וחמודה.
למה חייבים להתחתן: כי שמונה שנים זה זמן מספיק בשביל להבין שהמניה שלכם בטוחה ושצריך להתקדם. ופייר, וואלה! סלבס מאוכזבת שעוד לא אמרתם "איי דו".
מילה מאירית רחמים: "בשביל הדאחקה הייתי מביאה את כל אלו שהיא עשתה חיקוי שלהם לחופה והם היו המלווים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully