וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של גל גדות כבר לומדת שחיה

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

15.5.2012 / 14:06

אז נכון בגיל 3 חודשים אי אפשר ללמוד שחייה, אבל היי, זה לא הפריע לגדות לרשום אותה לקורס כזה. אתמול, בהקרנה של קטמנדו היא דיברה בעיקר על אלמה. וואלה! סלבס ביג מאמא

כל אמא טריה רוצה שהבת שלה תהיה הכי מהממת, הכי מוכשרת והכי יפה ולכן כשהתינוק נולד הן רצות איתו מחוג לחוג ומהפעלה אחת לשנייה. אחת כזו היא הדוגמנית גל גדות, שהחליטה שלמרות שבתה אלמה רק בת שלושה חודשים, אי אפשר להישאר מאחור והגיע הזמן להתחיל ללמוד שחייה, או לפחות להתרגל למים.

גל גדות, לירון לבו. אביב חופי
הוליוודית ואקס של הוליוודית. לירון וגל/אביב חופי

גדות, הגיעה אתמול (ב')לפרימיירה של הסדרה "קטמנדו" של רשת, שם היא מככבת, וסיפרה לכל מי שרק הסכים לשמוע את קולה הערב על כמה היא אוהבת את אלמה וכמה החיים שלה השתנו מאז הלידה. עכשיו כולם ביחד "אווו".

עפר שכטר, מיכאל מושונוב, לירון לבו. אביב חופי
אחוות גברים. עפר, מיכאל ולירון/אביב חופי

פרט נוסף שנידבה הגדות הוא שאת השם של הקטנה היא בחרה לאחר שבצילומים התחברה מאד למיכאל מושונוב, שסיפר לה על אחותו, אלמה, ועל הקריירה המצליחה שלה כזמרת אופרה. גדות סיפרה שהיא ממש התחברה לשם ולדמות וכשגילתה שהיא בהריון, החליטה שתקרא לבתהעל שם המושונובית המוכשרת.

סיוון רהב מאיר, ידידיה מאיר. אביב חופי
הדתיים הכי חמודים. סיוון וידידיה/אביב חופי

עוד הגיעו לשמוע ברבורי תינוקות ולצפות בפרק הראשון של הסדרה היו: כוכבי הסדרה, מיכאל מושונוב, שהגיע עם חברתו וסיפר שכמעט פספסו את הטיסה חזרה לארץ והאקס של נטלי פורטמן לירון לבו. אורחים נוספים שהגיעו: עפר שכטר, שהפציע עם תספורת אל לה פונינט, סיוון רהב מאיר ובעלה ידידיה מאיר ולינוי בר גפן.

החוג היחיד שוואלה! סלבס השתתפה כשהיתה בת 3 חודשים היה "שומרי משקל".

לינוי בר גפן. אביב חופי
יפה לך מקושקש. לינוי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully